PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
رئیس فدراسیون جودو گفت: تحت هر شرایطی تلاش خواهیم کرد در المپیک حضور پیدا کنیم.
کیهان ورزشی- 

آرش میراسماعیلی در حاشیه مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل (ره)  گفت: هر سال مراسم تجدید میثاق با حضور جامعه ورزش انجام می‌شود. در روزهایی که واقعا حساس است، به نوعی دشمنان ایران کمر بسته‌اند و از هر گوشه‌ای سعی می‌کنند به مملکت ضربه‌ای بزنند که خدا را شکر موفق نشدند زیرا اتحاد، انسجام و وحدت ملت ایران همیشه زبانزد بوده و اقتدار و قدرت ما همیشه ثابت شده است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و مدیران و مسوولین ورزش همیشه در کنار ملت هستند. ببینید در این روزهای سخت تیم ملی فوتبال کشورمان چه شادی را به ملت ایران هدیه کرد. آرزوی موفقیت برای فوتبال کشورمان در ادامه مسیر دارم.

میراسماعیلی درباره وضعیت جودو گفت: حال جودو رو به بهبودی است، شرایط ما از شهریور که از تعلیق بیرون آمدیم متفاوت شد. ما ۴ سال را برای امتیاز سهمیه المپیک از دست دادیم، هر چند قول جدی را از رییس فدراسیون جهانی برای گرفتن وایلد کارت و حضور در المپیک گرفتیم. البته در ۵ تا ۶ مسابقه باقی مانده تلاش خواهیم کرد که تحت هر شرایطی در المپیک حضور پیدا کنیم. این حضور یک اقتدار است زیرا ۴ سال خواستند تا ما را به نوعی سرخورده کنند اما جودوی ایران سر آرمان ها و ارزش های نظام ایستاد و امروز از این‌ موضوع سربلند است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید با این شرایط جودو در المپیک پاریس حضور داشته باشد یا خیر؟ افزود: کار سختی داریم چون امتیازات از دست رفته و ورزشکاران ما میدان ندیده‌اند، ما نهایت تلاش خود را برای کسب سهمیه خواهیم کرد اما اگر این اتفاق رخ ندهد سعی می کنیم از طریق وایلد کارت در المپیک حضور پیدا کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار