PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارهای بهره برداری از سیستم کمک داور ویدئویی به سرعت در حال انجام است و شاید در همین مدت صورت بگیرد.
کیهان ورزشی- 

مهدی تاج در مراسم یادبود مرحوم غلامرضا بهروان در استان مازندران، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم مرحوم بهروان با مسئولان سازمان لیگ آمده‌ایم تا هم به خانواده محترم ایشان تسلیت بگوییم و هم از ساخت هیات فوتبال بازدید کنیم. کلنگ ساخت را خودم زدم و ان‌شاالله بتوانیم تا 6-5 ماه آینده آن را افتتاح کنیم.

وی افزود: پیگیری می‌کنم تا اداره ورزش و جوانان نیز کمک کنند تا ساخت آن به پایان برسد. ضمن اینکه فدراسیون نیز به کمک‌هایش ادامه می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد زمان بهره برداری از کمک داور ویدیویی گفت: ما 6 دستگاه VAR را وارد کشور کرده‌ایم و یک مرتبه نیز با داوران خودمان در دربی آن را امتحان کرده‌ایم. به سرعت این کار در حال انجام است و شاید در همین مدت صورت بگیرد. چهار تیم داوری ما لایسنس AFC را گرفته‌اند و برای داوری با VAR مجوز دارند. دو مجموعه دیگر نیز هست که آموزش‌هایشان در تاجیکستان تمام می‌شود.

تاج تصریح کرد: از نظر تیم داوری ما تکمیل هستیم. یعنی می‌توانیم VAR را کامل داشته باشیم. دستگاه‌هایش نیز وارد شده و باید این کار را شروع کنیم. اینکه استفاده از VAR چه زمانی شروع می‌شود، به کمیته داوران بستگی دارد ولی همه چیز برای انجام یک حرکت مثبت آماده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار