PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با برتری پشت سر گذاشتند.
کیهان ورزشی-

دیدار تیم‌های لایپزیش آلمان و رئال‌مادرید اسپانیا در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فوتبال از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه ردبول آرنا با قضاوت عرفان پلیتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.
 کارلو آنچلوتی برای این دیدار آلابا، میلیتائو، کورتوا، رودیگر و بلینگام را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در مقابل هایدارا تنها غایب تیم میزبان برای این دیدار بود. 
 دو تیم با شرایط متفاوتی پا به این دیدار گذاشتند، لایپزیش در ۵ دیدار قبلی خود ۳ شکست را تجربه کرده و در فرم چندان خوبی قرار ندارد. 
اما در مقابل کهکشانی‌ها روزهای خوبی را سپری می‌کنند و پس از برتری ۴ بر صفر مقابل ژیرونا با روحیه بالا به آلمان سفر کرده‌ بودند. 
 رئال‌مادرید با ۱۸ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C و لایپزیش نیز با ۱۲ امتیاز بعد از منچسترسیتی به عنوان تیم دوم گروه G راهی این مرحله شدند. 
 تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۲ توسط بنجامین سسکو خیلی زود به گل دست پیدا کند اما این گل به دلیل آفساید توسط VAR مردود اعلام شد. 
  تک گل رئال را در این دیدار براهیم دیاز در دقیقه ۴۸ به ثمر رساند. دیاز یک‌بار دیگر جای خالی جود بلینگام را به خوبی پر کرد و توانست روی پاس کارواخال با یک حرکت انفرادی و ضربه تماشایی گل برتری کهکشانی‌ها را در این دیدار به ثمر برساند.
 در دیگر دیدار این ساعت، تیم‌های کپنهاگن دانمارک و منچسترسیتی انگلیس در ورزشگاه پارکن باقضاوت خوزه سانچز به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک سیتی به پایان رسید.
 این دومین حضور کپنهاگن در مراحل حذفی بود. این تیم در چهار مصاف قبلی خود مقابل سیتیزن‌ها هرگز نتوانسته بود به برتری دست پیدا کند.
 منچسترسیتی با برتری ۲ بر صفر مقابل اورتون موفق شد دهمین برد متوالی‌ خود را بدست بیاورد و با روحیه بالا پا به این مسابقه گذاشته بود. 
 منچسترسیتی با ۱۸ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه G و کپنهاگن با ۸ امتیاز بعد از بایرن‌مونیخ و بالاتر از منچستریونایتد و گالاتاسرای از گروه A راهی این مرحله شد.
 برای شاگردان گواردیولا در این دیدار کوین دی بروینه(۱۰)، برناردو سیلوا(۱+۴۵) و فیل فودن(۲+۹۰) گلزنی کردند و تک گل میزبان را نیز مگنوس متسون در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند.        
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار