PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:این قول را می‌دهم که صنعت نفت بهتری نسبت به نیم فصل اول را مشاهده کنید.
کیهان ورزشی- 

سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازی سختی برای هر 2 تیم است. بازی اول دور برگشت است و تیم ها اردوهایی را گذراندند و تغییراتی داشتند که شاید از نظر هماهنگی مثل پایان نیم فصل اول نباشند. شناخت کافی نسبت به هم داریم که این می تواند بازی ما با استقلال را جذاب کند. به نظرم هر 2 تیم شانس پیروزی دارند.

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط تیم خوب نبود. یک مربی تلاش می‌کند تا ضعف های تیم در نیم فصل اول را جبران کند. الان هم نباید یک سرمربی معترض باشد که قبلا تیم چه عملکردی داشته است. الان باید همه دست به دست هم بدهیم. در نیم فصل تغییرات سخت است و من نیز خواسته‌هایی داشتم که مهمترین آن، نظم در تمرینات بود. تا جایی که بودجه باشگاه می‌توانست مدیریت برای خرید بازیکن کمک کرد. 

بختیاری زاده گفت: احساس می‌کردم اگر نمی‌توانم به صنعت نفت کمک کنم، این شغل را قبول نمی‌کردم. آن پتانسیلی که در فوتبال آبادان است، می‌توان کار بزرگی است ولی نه در این فضا؛ البته در این 10 روزی که من اینجا هستم، مدیریت تیم تلاش کرده است تا همه چیز بهتر شود. این قول را می‌دهم که صنعت نفت بهتری از نیم فصل اول را ببینید. 

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به حواشی اخیر اظهار داشت: هر اتفاقی که رخ داده، تمام شده است. الان مهمترین چیز این است که صنعت نفت هر چه سریع تر به شرایط عادی بازگردد. به اتفاقات 2 روز پیش من فکر نمی‌کنم و ذره ای روی کارم تاثیر نمی‌گذارم. با انگیزه تر و با شور و شوق بیشتری به کارم ادامه می‌دهم. در این 10 روز به جز محبت و احترام از آبادانی‌ها ندیده‌ام.

بختیاری زاده در خصوص عملکرد تیم ملی نیز اظهار داشت: منهای بازی با ژاپن که تیم ملی بازی اصولی و قدرتمندی را ارائه کرد، در بازی های دیگر تیم ملی مشکلاتی داشت. چیزی که نظرم را جلب کرده، اصرار کادر فنی است که ما ایرادی نداشتیم و تیم ملی به دنبال ارائه بازی تاکتیکی مثل منچستر سیتی است. یک مربی در کنار تلاش در مقابل رسانه ها و مردم باید متواضعانه رفتار کند و نباید اصرار کند که من اشتباهی نکردم. 

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال یک کشور را نمی‌توان با یک باشگاه مقایسه کرد. یک سرمربی می‌تواند تغییراتی فنی در تیم ملی ایجاد کند ولی در یک باشگاه، تمام مجموعه هر روز در اختیار کادر فنی هستند و در یک زمان کوتاه، غیرمنطقی است که یک فوتبال پیچیده را در چند روز کوتاه بخواهید در ذهنیت بازیکنان قرار بدهید. شاید این خواسته و این تفکر، اشتباه بوده است. با این حال به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی صنعت نفت اظهار داشت: در این 10 روز تلاش کردیم با جذب بازیکن تیم را تقویت کنیم. از نظر روحی روانی با بازیکنان کار کردیم. تلاش می‌کنیم تا از شروع نیم فصل دوم، یک تیم متفاوت باشیم. جایگاه صنعت نفت آبادان اینجا نیست و ما تلاش می‌کنیم که این شرایط را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: استقلال همیشه استقلال است و جز ستون‌های اصلی فوتبال کشور است و اگر مشکلاتی دارد، امیدوارم سریع‌تر حل شود. نکونام و کادر فنی استقلال مشکلات زیادی داشتند ولی توانستند با تمام آن مشکلات قهرمان نیم فصل شوند که این ارزشمند است. این نشان می‌دهد که استقلال یک کادر فنی حرفه‌ای دارد و به خاطر همین، روبه‌روی استقلال بازی کردن همیشه سخت است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها