شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۸۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رابطه خوب من با بازیکنان تیم ربطی به این ندارد که با نظر آن‌ها به عنوان سرمربی انتخاب شده‌ام.
کیهان ورزشی-
بازیکن به تیم، چند روز به آنها استراحت دادیم زیرا به دلیل حذف در جام ملت‌ها ناراحت بودند. فقط 2 جلسه با ما تمرین کردند و اشتباهات فردی نیز به خاطر ناراحتی‌شان بود. 
سرمربی پرسپولیس درپاسخ به این سوال که فوتبال مالکانه دوران یحیی گل‌محمدی را ادامه می‌دهند، توضیح داد: عضوی از کادرفنی او بودم. در پرسپولیس همه با هم بازی را درست می‌کنند. دیدید در نیمه دوم آلومینیوم حتی یک شانس هم قبل از زدن گل، درون 18 قدم ما نداشت. همیشه دنبال این هستم چیزی که بوده را بهتر کنم. 
اوسمار تاکید کرد: کار پرسپولیس خوب بوده و الان دنبال بهتر کردنش هستم. مالکیت توپ را برای این می‌خواهیم که نتیجه را به سود خودمان کنیم. تیمی که مالکیت توپ را در دست داشته باشد و بتواند موقعیت بسازد، راحت‌تر می‌تواند به هدف خود برسد.
وی درمورد افزایش فشار هواداران پس از باخت به آلومینیوم، گفت: همیشه برای کار کردن در تیم‌های بزرگ دنیا فشار است و پرسپولیس هم یکی از همین تیم‌ها است. تنها چیزی که می‌تواند این فشار را مدیریت کند، بازی خوب، نتیجه گرفتن و پیروزی است. می‌خواهم به هواداران تضمین بدهم بازیکنان همیشه صد در صد خود را روی زمین می‌گذارند و ز این موضوع کم نمی‌گذارند. تنها چیزی که اکنون باید انجام بدهیم این است که به خودمان بیاییم و با جمع کردن انرژی، به بازی بعدی فکر کنیم. در بازی بعدی تماشاگران را نداریم و اگر بودند خیلی می‌توانستند مقابل تراکتور به ما کمک کنند.
سرمربی پرسپولیس درمورد تاثیر غیبت مرتضی پورعلی‌گنجی در پرسپولیس و تیم ملی، عنوان کرد: خیلی راحت می‌توان درمورد او حرف زد. بازیکنی است که در سطح بین‌المللی بازی کرده و بازیکن تیم ملی است. در نیم فصل اول همیشه جای خالی مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری را حس کردیم. جای مرتضی در تیم ملی هم احساس شد زیرا جدا از اینکه بازیکن خوب و باتجربه‌ای است می‌تواند تیم را هم رهبری کند. 
اوسمار افزود: در گذشته بازیکنانی که چنین مصدومیتی داشتند(پارگی رباط صلیبی) خیلی سخت توانستند در طول همان فصل بازگردند. همیشه مرتضی را کنار خودمان داریم و برخی مواقع سر زمین می‌آید. خیلی دوست داشتم روی او در این فصل حساب کنم اما باید با واقعیات رو به رو شویم. البته زوج کنعانی و گولسیانی امروز خیلی خوب بود. امیدوارم پورعلی‌گنجی نیز هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورد.
وی درمورد حضور استون اورونوف در پرسپولیس، گفت: هرچه بازیکنان خوب و باکیفیت را داخل تیم بیاوریم، قطعا تیم قوی‌تر می‌شود. وقتی تیم وارد رقابت می‌شود که داخل خودش نیز رقابت به وجود بیاید. اورونوف هم بازیکن جوان و باکیفیتی است. فوتبال یک تجارت است که پرسپولیس نباید در آن عقب بیفتد.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در نیم فصل برای جذب بازیکن محدودیت داریم. این اتفاق شاید به خیلی از مربیان و تیم‌ها نیز آسیب زده باشد. خیلی دوست داریم دروازه‌بان دومی را انتخاب کنیم و دنبال این موضوع هستیم اما اگر بخواهیم بازیکنی بیاوریم که تاکنون بازی نکرده است، همین دروازه‌بان دوم خودمان خیلی بهتر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها