PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی در مصاف با اسپانیا به پیروزی ارزشمند دست یافت.
کیهان ورزشی-

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در اولین مسابقه خود در جام جهانی این رشته به مصاف اسپانیا رفت و در شرایطی که در این بازی شکست خورده بود، موفق شد کامبک رویایی داشته باشد و بازی در وقت های معمول و اضافی با تساوی 6 - 6 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.
 در ضربات پنالتی ملی پوشان ایران با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.
تیم اسپانیا از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرد که در همان دقایق ابتدایی به گل رسید و تا پایان 12 دقیقه دوم با حساب 5 بر 2 از تیم کشورمان پیش افتاد.
 با این وجود شاگردان علی نادری در وقت سوم نتیجه را به تساوی 5 - 5 رساندند تا وقت اضافی تعیین کننده برنده باشد .
 در وقت‌های قانونی دیوید(2 گل) چیکی آردیل، کومان و خوزه آریاس برای ماتادورها و محمد علی مختاری(4 گل) و مسلم مسیگر برای ایران گلزنی کردند.در وقت‌های اضافی نیز ایران ابتدا با ضربه رضا امیری به گل رسید اما در فاصله 2 ثانیه مانده تا پایان مسابقه چیکی آردیل گل ششم و تساوی بخش اسپانیا را به ثمر رساند تا بازی به ضربات پنالتی بکشد.
در ضربات پنالتی علی میرشکاری، موحد محمدپور و امیرحسین اکبری برای ایران گلزنی کردند و محمد علی مختاری در گل کردن ضربه‌اش ناکام ماند. 
در سوی مقابل فقط آنتونیو ضربه‌اش را وارد دروازه کرد اما چیکی آردیل، خوزه آریاس و پدرو گارسیا نتوانستند ضربه خود را گل کنند تا ایران در نهایت در ضربات پنالتی 3 بر یک برنده بازی شود و یک امتیاز را به دست آورد.
تیم کشورمان با این نتیجه پایین‌تر از تاهیتی قرار گرفت.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها