PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
اتحادیه فوتبال کره جنوبی حکم اخراج یورگن کلینزمن از سرمربیگری تیم ملی این کشور را صادر کرد.
کیهان ورزشی-

 «مونگ‌جیو چانگ» رئیس اتحادیه فوتبال کره جنوبی رسماً اعلام کرد که یورگن کلینزمن از سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور برکنار شده است.

وی با ابراز تاسف از عدم برآورده کردن انتظارات در جام ملت‌های آسیا  و ناامید کردن هواداران گفت: من همه انتقادات وارد شده به خودم و فدراسیون فوتبال کره جنوبی را می‌پذیرم و عذرخواهی می‌کنم. پس از پایان جام ملت‌های آسیا، فدراسیون به بررسی عملکرد تیم ملی پرداخت و نظارت مختلف درباره سرمربی را بررسی کرد. پس از بررسی همه جانبه، سرانجام فدراسیون کره جنوبی تصمیم به تعویض سرمربی تیم ملی گرفت.

وی ادامه داد: کلینزمن نتوانست انتظاری که از توانایی مربیگری و رهبری تیم ملی کره جنوبی داشتیم، نشان بدهد؛ مانند مدیریت بازی، مدیریت بازیکنان و نگرشی که منجر به رقابت در تیم ملی شود. تیم ملی فوتبال فراتر از یک تیم ورزشی، تیمی است که جمهوری کره را نمایندگی می‌کند و حمایت و توجه مردم را به خود جلب می‌کند و این انرژی را به مردم بازمی‌گرداند. این شرایط باید ادامه داشته باشد.

رئیس اتحادیه فوتبال کره جنوبی عنوان کرد: زمان ساماندهی مجدد تیم ملی فرا رسیده است. اتحادیه فوتبال کره جنوبی بلافاصله روند تعیین سرمربی بعدی تیم ملی را برای هدایت در دور دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی آغاز خواهد کرد.

کره جنوبی در رقابت‌های جام ملت‌ها آسیا پس از صعود از مرحله گروهی، موفق به شکست عربستان و استرالیا شد، اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر صفر به اردن باخت و از صعود به فینال باز ماند.

پس از حذف این تیم، همچنین اخباری درخصوص درگیری برخی بازیکنان در داخل اردو مطرح شد و حتی عذرخواهی «لی کانگ این» از «سون هیونگ مین» را به دنبال داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها