PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
سرمربی استقلال می‌گوید برخی‌ها برای تیم مشکل ساز می‌شوند و وجودش را ندارند به کمپ یا رختکن بیایند تا پاسخگو باشند.
کیهان ورزشی-

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این پیروزی را به هوادارانمان تبریک می‌گویم. جایشان خالی است. برای این‌که نه سیخ بسوزد، نه کباب هواداران ما را محروم کردند. به هر حال خوشحالیم بازی را بردیم. تلاش کردیم بازی خوبی انجام دهیم. می‌دانستیم تیمی که شرایط خوبی در جدول ندارد، هر 15 بازی‌ برایش مرگ و زندگی است. شکل بازی‌شان جوری بود که تیم‌ها سخت می‌توانند به دروازه‌شان نزدیک شوند. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم گلزنی کنیم. گل زود هنگام باعث شد موقعیت‌های بیشتری به دست آوریم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بازی را برای خودمان سخت کردیم.
 او ادامه داد: تیم حریف با سه مهاجم و بازی مستقیم سعی کرد ما را تحت تاثیر قرار دهد اما موقعیتی به حریف ندادیم. شرایطمان در نیمه اول خوب نبود و طبیعی است که بعد از تعطیلی لیگ اینگونه باشد. در نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. من به آمار در فوتبال توجهی ندارم و هر بازیکنی باید تلاش کند بهترین شرایط را داشته باشد. 
 سرمربی استقلال درباره مشکلات تیمش در نیم فصل دوم بیان کرد: همه خسته شدند. دیگر جانی برایمان نمانده است. به جایی که به بازیکنان شمشیر بدهیم تا بروند و بجگند، شمشیرها را از دستشان می‌گیریم و خودمان خلع سلاحشان می‌کنیم. در نیم فصل اول هم همین داستان را داشتیم. باز هم تکرار می‌کنم دوست ندارند من نتیجه بگیرم. اگر شهامت داشته باشند این را می‌گویند. من به پشتیبانی تیم و بازیکنانمان تلاشمان را می‌کنیم. 
 او ادامه داد: شرایط باید به شکلی باشد که همه لذت ببرند اما ما اصلا آرامش نداریم. هر روز مشکل جدید پیش می‌آید. پول کم و زیاد به بازیکنان می‌دهند و قرارداد بازیکنان را درست نمی‌کنند. دیر قرارداد می‌بندند و هواداران می‌دانند که می‌خواهند هر کاری کنند تا تیم نتیحه نگیرد. نمی‌دانم به کی بگوییم. همه جوره ما را تحت فشار می‌گذارند و نظر می‌دهند. الان هم یک آدم بی سر و پا می‌آید درباره نظرات من حرف می‌زند. آنقدر می‌خواهند فوتبالمان را کوچک کنند که یک آدم که معلوم نیست چه کسی است، می‌آید و درباره ما صحبت می‌کند. 
 نکونام اضافه کرد: چرا کسی درباره سعید مهری صحبت نمی‌کند؟ چرا کسی درباره بازیکنانی که به تیم‌های دیگر رفتند صحبت نمی‌کند؟ چگونه این بازیکنان رفتند؟ چرا جواب نمی‌دهند؟ هر چه که دلشان می‌خواهد می‌گویند. اصلا بی خود می‌کنند جواب می‌دهند. اصلا آن‌ها چه کسی هستند! همین که وجود نمی‌کنند سمت کمپ و رختکن بیایند تکلیفشان مشخص است. برخی‌ها دشمنی‌ها را به استقلال کشانده‌اند. مشکلی ندارد از هم خوشمان نیاید اما باید با هم کار کنیم. استقلال باید موفق شود. این مسائل دیگر خسته کننده شده است و نمی‌دانیم چه کار کنیم.  
سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد کارت زرد‌هایی که داور به بازیکنان تیمش داد، گفت: من درمورد اکرمی باید بگویم که در بازی فولاد با نساجی که 2 بر صفر پیش بودیم و 3 بر 2 باختیم. در آن بازی مشخص بود که من باید ببازم. ما امروز 5 کارت زرد گرفتیم و داور صحنه‌هایی را برای تیم حریف نمی‌دید. صحبت کردن بی‌فایده است و فردا که وقت نداریم سرمان را بخارانیم می‌گویند به کمیته انضباطی برویم. با همه می‌جنگیم و یک نفر داور هم روی آنها؛ داور به 10 نفر و تند تند کارت داد!
 وی افزود: شما 26 بازیکن تیم من را بشمارید و اگر درست گفتید من خداحافظی می‌کنم. آمار دروغ به مردم ندهید.
 نکونام درمورد بازی‌های معوقه سپاهان، تصریح کرد: ما آنقدر مشکل داریم که فرصت نمی‌کنیم به این چیزها فکر کنیم. درگیر جنگ و دعواهای خودمان هستیم. من از اینجا بیرون بروم دوباره در رختکن یک مشکل جدید ایجاد می‌شود. چو فردا رسد فکر فردا کنیم.سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد سرپرست تیم، اظهار داشت: صحبتی نشده است و فعلاً خواجه‌گیری در کنار ما است و کارها را انجام می‌دهد.
وی درمورد اینکه اعلام کرده بود اورونوف را نمی‌خواهد، گفت: یک مصاحبه از من نشان دهید که این حرف را زده باشم. وویس ضبط کردن کار آنها است و اگر ضبط کرده‌اند آن را منتشر کنند تا ببینیم چه کسی را می‌خواستم. من صبح گفتم اورونوف و 2 بازیکن ایرانی می‌خواهم. اگر می‌خواهید یک بازیکن خارجی بگیرید نیاز نیست او را جذب کنید. این حرف را زدم. جذب یک خارجی برای اینکه بگویند فقط بازیکن گرفته‌ایم به کارم نمی‌آید. 
 نکونام افزود: بعد یا قبل از جذب ماشاریپوف ندارد. زمانی که نساجی با نوبهار بازی داشت و بازی رفت تمام شد من نامه زدم که این بازیکن را می‌خواهم، چون متوجه شدم قراردادش تمام شده و مبلغش 200 هزار دلار است. ماشاریپوف آزاد شد و وی را جذب کردیم. اورونوف هم به درد ما می‌خورد به شرطی که دو بازیکن دیگر مدنظرم را هم جذب می‌کردند. من باید نسبت به یاری که می‌گیرم سیستمم را بچینم وگرنه جذب بازیکن به تنهایی فایده‌ای ندارد. ما معظلی داریم که نمی‌دانیم چه باید بکنیم!
وی درمورد شرایط رضا میرزایی و حسین‌زاده، گفت: درمورد حسین‌زاده اطلاعاتی ندارم و کارهای قانونی را باشگاه و مدیریت باید پیگیری کنند. درمورد میرزایی هم هنوز شرایط بازی پیدا نکرده که ما بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم. اگر بتواند زود به تیم اضافه شود شاید بتوانیم از وی استفاده کنیم و در غیر اینصورت قرضی یا دائمی به تیم دیگری خواهد رفت.    
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها