PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
معاون وزیر ورزش درباره اختلاف نکونام و خطیر گفت: پیگیری می‌کنیم از اختلافات پرهیز شود.
کیهان ورزشی-

شروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی اظهارداشت: جلسه خوب و کاربردی بود، دغدغه هیات‌های استانی را شنیدیم. رئیس هیات‌ها در استان‌ها تلاش می‌کنند و با کمبود تجهیزات می‌جنگند. ما در راستای توسعه ورزش و اقتدار ورزش حرکت می‌کنیم. امروز اگر قرعه به نام افتاده که در این جایگاه نشسته‌ام فرقی با شما ندارم. به نمایندگی شما عزیزان در معاونت ورزش قهرمانی خدمتگزار هستم.
 معاون وزیر ورزش گفت: ورزش یک پدیده اجتماعی است. مقام معظم رهبری دیدگاه ویژه و خاصی به ورزش دارند و هوشمندانه ورزش کشور را رصد می‌کنند. کارهای اساسی در خصوص مسکن ورزشکاران و معیشت ورزشکاران انجام می‌شود. همیشه به همکارانم می‌گویم صدای این کارهای زیربنایی در خواهد آمد.
 وی گفت: مشکلاتی که دوستان اشاره کردند مورد تایید است. ورزش را از پایین‌ترین بخش شروع کردم و همه اینها را درک می‌کنم. هم ورزشکار بوده‌ام و هم مربیگری کرده‌ام. مربی تیم ملی و رییس هیات استان بوده‌ام و می‌دانم دغدغه شما چیست. اینکه شما می‌خواهید تیراندازی دیده شود، می‌شود و سند حرف من بودجه ای است که به این فدراسیون داده می‌شود‌. رقم اعتبارات این فدراسیون بالاتر از سایر استان‌ها است، می‌دانم کم است اما ما هم یک ظرفیتی داریم.
 وی افزود: ما اولویت بندی می‌کنیم. تیراندازی جزو رشته‌هایی است که برای وزارت اولویت دارد. ما باید به این رشته توجه کنیم. امروز قرار است از تکواندو که دو سهمیه گرفته و افتخارآفرینی کرده بازدید کنیم. وقتی با آقای هاشمی صحبت می‌کنیم می‌گوید اولویت اول کشور المپیک است. رشته‌ای که کسب سهمیه کرده نمی‌شود کم گذاشت. تیراندازی هم تاکید پیامبر است و هم اینکه شرایط این است که به این رشته توجه شود. 
 معاون وزیر ورزش، خاطر نشان کرد: از طرف خودم و وزیر می‌گویم تیراندازی جزو ۱۰ رشته اول ماست. تیراندازی ۴ سهمیه کسب کرده و در اعتبارات ۱۴۰۳ هم به این رشته توجه می‌کنیم. دو فرصت در این رشته وجود دارد. هم اینکه این رشته رشته دینی است و هم اینکه قربانی رئیس این فدراسیون است. 
وی گفت: تا پایان خرداد گزارش های مالی را رفع کنید. قربانی نباید درگیر این‌مشکلات باشد و باید این مشکلات رفع شود. مجمع تصویب می‌کند تا پایان خرداد اظهارنظرات مشروط حل شود و گزارش آن به دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها بیاید. 
وی گفت: سه موضوع مورد بررسی قرار گرفته اول سند ملی ورزش کشور است که چشم‌انداز ورزش کشور را مشخص می‌کند. تصویب شده و به نظر می‌رسد با پیگیری ها مشکلات حل شود. طرح آمایش سرزمین تا پایان تیر سند آمایش مشخص شود که کدام استان‌ها اولویت بندی خواهند شد. طرح ساز و کار برای پروژه‌های نیمه تمام انجام شود.
 اسبقیان همچنین در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه فدراسیون‌ها گفت: کلیات ۶۰ تا ۷۰ درصد است. قرار است به ۱۰۰ درصد برسد. فدراسیون هایی که کسب سهمیه می‌کنند و یا کرده‌اند در اولویت هستند. وی در خصوص پاداش ورزشکاران المپیک، خاطرنشان کرد: در حال بررسی هستیم که به زودی برای ایجاد انگیزه اعلام کنیم. 
معاون وزیر ورزش در خصوص کاراته و انتخاب طباطبایی به عنوان هیات مدیره پرسپولیس، تصریح کرد: طباطبایی عضو هیات رئیسه است و باید طبق قوانین تغییراتی صورت بگیرد.
وی در خصوص اختلاف خطیر و نکونام گفت: پیگیری می‌کنیم که از اختلافات پرهیز شود و این اختلافات هم حل و فصل می‌شود‌. همه باشگاه ها، استقلال و پرسپولیس و همه باشگاه مورد حمایت معنوی ما هستند. اینها بحث‌های سلیقه است.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار