PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
کدخدامنشی بی فایده است، ریشه اختلافات را بسوزانید
کیهان ورزشی-

معاون محترم وزیر ورزش جناب اسبقیان اخیرا گفته است " اختلاف خطیر ونکونام بزودی حل می شود، اینها  اختلافات سلیقه ای است." ما هم امیدواریم  اختلاف میان آقای مدیر وآقای سرمربی هر جه زودتر حل شود و دود اینگونه اختلافات بیش از این به چشم این تیم و هوادارانش نرود.
منتهی خدمت ایشان عرض می کنیم با توجه به سوابق و با نگاه به واقعیات اینگونه اختلافات که در ورزش ما و خاصه فوتبال ما پرشمار است واصلا قابل شمردن نیست، با من بمیرم و توبمیری و راه حل های مقطعی و آشتی کردن های صوری و روبوسی های اجباری و... حل نمی شود و به پایان نمی رسد کما اینکه تا حالا هم حل نشده وکماکان ادامه دارد و حالا رسیده به اختلاف میان نکونام و خطیر و... تا فردا نوبت کی باشد و پس فردا نوبت چه کسانی برسد... شما و سایر مسئولان ورزش باید به جای حل وفصل های موقتی وکدخدا منشانه، به فکر از بین بردن ریشه اینگونه اختلافات تمام نشدنی و البته ویرانگر و زیانبار در فوتبال باشید.
 راه حل های موقت و آشتی کردن های صوری که ریشه این مشکلات را ازبین نمی برد، مگر همین آقایان محترم چندی پیش با وساطت علیرضا دبیر ، آشتی نکردند و" داداشی" نشدند، پس چه شد، چرا دوباره درگیری با هم ولشگر کشی علیه هم را آغاز کردند؟!
ریشه همه مشکلات استقلال- و همچنین پرسپولیس- در بلاتکلیفی مالکیتی و تزلزل و بی ثباتی مدیریتی این دو تیم است، اگر واقعا قراراست کار اساسی وریشه ای در ورزش انجام دهید و کارهای معطل مانده را سروسامان بخشید ، به این بلاتکلیفی های مالکیتی و بی ثباتی مدیریتی این دوباشگاه پس از چند دهه  خاتمه دهید،آن وقت داستان این اختلافات کسالتبار ومهوع هم خود بخود به پایان خواهد رسید...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار