PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
کیهان ورزشی-

سرمربی تیم ملی بارها اعلام کرده است، " انتقاد پذیر" است، اما در اظهارات اخیر خود خاصه در یک برنامه تلویزیونی تقریبا هیچ انتقادی را در باره عملکرد خودش  ، کادرفنی و تیمش نپذیرفت و مقصر اصلی ناکامی تیم ملی در قطر را" بدشانسی" اعلام کرد و البته اشتباهات فردی و ناخواسته بعضی بازیکنان !قلعه نویی انتقادات در باره ارنج و تعویض های کرده وناکرده خود را رد کرد و با توجیهات خود همه را صحیح و به موقع و موثر دانست!
همچنین حرف ها و نظراتی که در باره دستیاران خود و کادر فنی تیم ملی مطرح شده ،غالبا مغرضانه و غیر کارشناسی اعلام کرد و...
 بالاخره او حتی انتقادات درباره خط دفاع و ساختار دفاعی تیم ملی را رد کرد و به طور کلی منکر وجود چنین ضعفی در تیم ملی شد و حتی وقتی صحبت از جوانگرایی در تیم ملی کرد تصریح کرد " البته خط دفاعی باید باتجربه باشد" و به نوعی اعلام کرداگر هر چیزی و هرکسی در تیم ملی تغییر کند، این خط و ساختار دفاعی حفظ خواهد شد! 
نظر آقای سرمربی محترم است و بر اساس اصل " هیچ مربی خواهان  شکست خودش نیست"، امیدواریم ایشان که قرار است به کار خود در تیم ملی ادامه دهد، بهترین و موثرترین تصمیمات را اخذ کند، اما به نظر ما تیم ملی نیازمند تغییراتی اساسی هم در شیوه و تاکتیک های بازی، هم در تزریق خون تازه و روح شاداب و پرانگیزه و تلفیق آن با عنصر مهم" تجربه" است و...وهم در کادر فنی و همکاران سرمربی در تیم ملی است که در اینجا باید به عنصر" تجربه" و" افکار مستقل ودر عین حال همراه" توجه شود و... هم بالاخره چنانکه از حداقل یکسال گذشته بسیاری از کارشناسان دلسوز وصادق( نه مغرضان مریض) گفته و تذکر و هشدار داده اند  حتما بایدوضعیت دفاعی تیم ، خاصه ساختار آن وعلی الخصوص قلب آن که ژاپن و قطر و... هر چه زدند از آنجا زدند، ترمیم و تقویت اساسی شود...و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها