PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: از همه تیم‌های بزرگ امتیاز گرفتیم و ان‌شاالله فردا از استقلال هم امتیاز کسب می‌کنیم.
کیهان ورزشی- 

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ملوان و استقلال، اظهار داشت: به کاروان استقلال خوش آمد می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی برایشان باشیم. تیم قابل احترامی هستند و از اول فصل روند خوبی را طی می‌کنند. کادرفنی باهوش و به روزی دارند که در راس آن‌ها جواد نکونام است. امیدوارم فردا هواداران از بازی لذت ببرند.

وی افزود: بازی جذابی خواهد شد. هر دو تیم امسال نمایش خوبی دشاتند. تیم ما امسال روند خوبی دارد. تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم. تنها مشکلی که من با کادرم دارم انتخاب 11 نفر برای ترکیب اصلی است. واقعا برای ما سخت شده و این یک چالش بسیار شیرین است.

سرمربی ملوان تصریح کرد: بازیکنان ما واقعا با انگیزه کار می‌کنند. ما را به آینده تیم خیلی امیدوار کرده‌اند. فکر می‌کنم فردا روز سختی را برای استقلال رقم بزنیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال، سعی می‌کنیم برنده این بازی شویم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

تارتار درخصوص اینکه آیا نبود عمری و سرلک در لیست بازی قبلی نبودند دلیل خاصی داشت، گفت: عمری سرماخوردگی شدید داشت. سرلک هم مشکلات اداری داشت. خداراشکر فردا همه بازیکنان را در اختیار داری. به بازیکنان جدید گفتم که باید بهتر از بچه‌های ما باشند تا بازی کنند. بچه‌های ما در نیم فصل اول آنقدر خوب کار کردند که در شرایط مساوی، آن‌ها بازی می‌کنند. بازیکنان جدید باید با انگیزه و پرتلاش باشند تا بتوانند جای آن‌ها را بگیرند. واقعا کار سختی دارند.
وی افزود: فردا واقعا استقلال کار سختی دارد. ما تیم بسیار خوب، بازیکنان با کیفیت و با انگیزه داریم. به معنای واقعی تیم هستیم. می‌توانیم دست به هرکاری بزنیم. از همه تیم‌های بزرگ امتیاز گرفتیم و ان‌شاالله فردا از استقلال هم امتیاز کسب می‌کنیم.

تارتار درمورد اینکه درخشش ملوان از بازی رفت مقابل استقلال شروع شد و آیا فکر می‌کرد تیمش در ادامه بتواند چنین نتایجی بگیرد، اظهار داشت: واقعا نه تنها من،شاید هیچ کارشناس و بیننده‌ای نمی‌توانست ملوان بتواند بعد از سال‌ها چنین نتایجی بگیرد ولی هرچه از بازی‌ها گذشت دیدیم توانایی این را داریم که با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. بعد از هفته چهارم-پنجم به بازیکنانم گفتم باید با تیم‌های بالای جدول رقابات کنند.

سرمربی ملوان گفت: اگر دچار غرور شویم زمین می‌خوریم. هفته‌ای یکی دوبار به این مساله اشاره می‌کنیم. به هیچ عنوان نباید دچار غرور شویم تا بتوانیم این روند را تا پایان فصل حفظ کنیم. فصل هنوز مام نشده، ان‌شاالله بتوانیم پایان کار خوبی داشته باشیم. هواداران واقعا ولی نعمت ما هستند. وقتی صحبت از کسب سهمیه و نتایج خوب می‌شود، هدف اصلی ما این است که خاطره خوبی از خودمان در این شهر به جا بگذاریم. باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم که نتایج خوبی به دست بیاوریم. واقعا خوشحال کردن هواداران هدف اصلی ما است. برای این موضوع تلاش می‌کنیم. ان‌شااله بتوانیم این کار را انجام بدهیم و خاطره خوبی از خودمان در این شهر به جا بگذاریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها