PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
سرمربی پرسپولیس از برنامه‌های تاکتیکی‌اش در بازی با تراکتور گفت.
کیهان ورزشی-

پرسپولیس و تراکتور امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
 اوسمار ویرا در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور اظهار کرد: یک بازی خیلی سخت بود. از اولین دقیقه بازی، تراکتور یارگیری من‌ تو من داشت و این بازی ما را سخت کرد. بازیکنان ما توانستند راه عبور از آن یارگیری را پیدا کنند. شکل بازی ما اینطور نیست که از توپ بلند استفاده کنیم اما با توجه به شرایط بازی از آن استفاده کردیم. ما تیم هدفمند داشتیم که بدون و با توپ خیلی خوب بازی کرد و یارگیری داشتیم.
 او افزود: بازی در نیمه اول متعادل بود. گل اول را که زدیم و توانستیم پرس کنیم و گل دوم را با حفظ توپ بزنیم. در ۱۵ دقیقه فشار روی تیم ما بود و حتی تراکتور نمی‌توانست به گل برسد. در تعویض‌هایی که داشتند تیم آن‌ها رو به جلو آمدند. به خاطر اینکه نتیجه را حفظ کنیم، کمی عقب‌تر نشستیم. این خیلی خوب می‌شد اگر تماشاگران هم کنار ما بودند. خیلی دوست داشتیم که این بازی تماشاگران کنار ما بودند تا خوشحالی را با آنها تقسیم کنیم. مطمئنیم که از این بازی رضایت دارند و امیدوارم در بازی‌ مقابل سپاهان کنار ما باشند چون حضور آن‌ها کنار ما مهم است.
 او در مورد نقل و انتقالات گفت: یک محدودیتی برای جذب بازیکن داریم و قبل از بازی گفته بودم. الان هم ۵ روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مانده است. نمی‌خواهیم هیچ بازیکن جدیدی را به این خاطر بگیریم. شاید یک بازیکن با تجربه بگیریم اما در حال حاضر چنین تصمیمی نداریم. "نمی‌خواهید دروازه بان دوم جذب کنید؟ اصلا در نقل و انتقالات دروازه بان دوم می‌خواستید؟"
 او پاسخ داد: یک دروازه بان باتجربه از ابتدای فصل می‌خواستیم و وقتی آقای گل محمدی که بودند حرفش بود که یک دروازه‌بان بیاید اما کسی را پیدا نکردیم که تجربه داشته باشد و به تیم کمک کند. الان ۱۹ جا برای بازیکن بزرگسال داریم. اگر بازیکنی می‌خواستیم باید تعداد آن‌ها به ۲۲ می‌رسید اما اگر مورد خاصی و دروازه‌بان با تجربه‌ای به نظر رسید با آن صحبت می‌کنیم.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار