PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از عموم مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد.
کیهان ورزشی- 

وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حضور پرشور و شعور جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو، از عموم مردم برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲) دعوت بعمل آورد. 

متن بیانیه به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
پس از برگزاری جشن تولد چهل‌و‌پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲،  بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسید؛ اکنون عرصه‌ی مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است. 

عرصه‌ انتخابات، میدانی مهم برای رقابتی مهیج بین کاندیداهای کرسی‌های پراهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا مشارکت گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای  را در پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به مرحله‌ی بروز رسانده و حماسه‌ی ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند. 

ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، مدیران، هواداران ورزش و جوانان برومند ایران اسلامی در گستره‌ی جغرافیای وسیع ایران عزیز در قالب وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیونها، هیات‌ها، ادارات کل استانی، سمن‌ها، باشگاه‌ها و دستجات ورزشی با غیرت و بصیرت، حضور باشکوهی را در این انتخابات خواهند داشت تا شکستی غیرقابل جبران به دشمنان این مرز پرگهر تحمیل کنند.

با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گام دوم انقلاب اسلامی، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود. 

در پایان دعوت می‌کنیم، شکوه حضور پرشور و شعور اهالی مرتبط با ورزش تهران، از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان تا داوران و مربیان و پیشکسوتان همچنین مدیران در قالب یک انسجام و یکپارچگی در صندوق رای گیری که بصورت اختصاصی برای جامعه‌ی ورزش اختصاص یافته است  از همان ساعات نخست آغاز فرایند رای‌گیری، محقق شود. 

حضور منسجم جامعه‌ی ورزش تهران پای صندوق‌های رای در ورزشگاه شهیدشیرودی که همواره خاطرات به یادماندنی را در افتخارات متعدد ورزش کشور به ثبت رسانده، می‌تواند خالق اثری زیبا برای استمرار در برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم ایران اسلامی باشد. 

وعده اهالی ورزش برای حضور در انتخابات: 
خیابان مفتح؛ درب اصلی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی _سالن شهید افراسیابی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار