PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
مربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید به خاطر پول به این تیم نیامده است که به دلیل مسائل مالی، قهر کند.
کیهان ورزشی-

مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: مسائل خانوادگی را نمی‌توان مطرح کرد و برخی مسائل مشکلات شخصی خانوادگی است و ما هم آدم هستیم و مانند مردم ایران هزاران مشکل داریم.
 وی در مورد نارضایتی از عدم پرداخت مالی استقلال به وی، بیان کرد: بحث من با استقلال اصلا مسائل مالی نیست و از آقای حاجیلو سوال کنید که من به او گفتم اصلا پول نمی‌خواهم؛ هر زمان بخواهم می‌روم و پول می‌گیرم. به خاطر پول به استقلال نیامده‌ام که بخواهم به خاطر پول قهر کنم.
 مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «همواره هواداران استقلال به من لطف دارند و امیدوارم با نتایج خوب بتوانیم دل آنها را شاد کنیم،» گفت: امیدوار هستیم در پایان لیگ با یک نتیجه خوب آنها را خوشحال کنیم و حرف‌هایی که در دل داریم را بیان کنیم. 
 هاشمی‌نسب در مورد اینکه چرا به بازیکنان استقلال گفته شده با رسانه‌ها مصاحبه نکنند؟ اظهار کرد: از آقای نکونام سوال بپرسید حتما دلیلی دارد.
 وی در پاسخ به اینکه وقتی خطیر و نکونام (مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم) با یکدیگر نمی‌سازند بهتر نیست یک طرف کوتاه بیاید؟ گفت: ان‌شاءالله دو طرف به نفع باشگاه کنار کشیده‌اند. مشکلات همیشه وجود دارد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار