PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
تیم پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-

فولاد شهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
 پرسپولیس با این برد 36 امتیازی شد و در فاصله سه امتیازی استقلال صدرنشین در رده دوم جدول ایستاد.
دو خرید جدید پرسپولیس امشب به میدان رفتند عبدالکریم حسن مدافع قطری و اوستون اورنوف هافبک ازبکستانی در نیمه دوم برای سرخپوشان بازی کردند.
سرخپوشان در روزی که علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت با دروازه بان جوان خود توانست سه امتیاز سوغات به تهران بیاورد و هیچ گلی هم دریافت نکرد. 
ذوب آهن هم با این باخت با 25 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند. 
محمد ربیعی همواره مقابل پرسپولیس با تیم‌ های مختلف بازنده بوده است. 
داور: علی صفایی
کمک داوران: علیرضا ایلدوروم، حمیدرضا افشون
کارت زرد:  فردین یوسفی، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمد حسین اسلامی، کمال کامیابی نیا ( ذوب آهن) علی نعمتی، عبدالکریم حسن( پرسپولیس) 
کارت قرمز: محسن آذرباد( دقیقه 53)از ذوب آهن 
گل: گولسیانی(دقیقه 9- پنالتی) برای پرسپولیس 

ترکیب تیم ذوب آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی( از دقیقه 80 چابرادزه)، محمد قریشی، محمدجواد محمدی( از دقیقه 80 احمد شریعت زاده) ، پوریا آریاکیا( از دقیقه 57 محمد حسین اسلامی) ، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری( از دقیقه 80 امید لطیفی) ، شایان مصلح، مهرداد رضایی و فردین یوسفی( از دقیقه 80 کمال کامیابی نیا)
سرمربی: محمد ربیعی
ترکیب پرسپولیس: امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی( از دقیقه 66 فرشاد فرجی) ، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی( از دقیقه 57 عبدالکریم حسن) ، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی( از دقیقه 66 اورونوف) ، مهدی ترابی، امید عالیشاه( از دقیقه 90 محمد خدابنده لو) و عیسی آل کثیر
سرمربی: اوسمار ویرا

اتفاقات مهم بازی در نیمه دوم:
 دقیقه 54: ارسال بازیکنان ذوب آهن در محوطه جریمه پرسپولیس فرود آمد که آذر باد با کف کفش ورزشی به سر علی نعمتی مدافع پرسپولیس ضربه زد تا داور به بازیکن ذوب آهن کارت قرمز نشان داد. سر نعمتی با این ضربه شکست تا عبدالکریم حسن مدافع قطری به جای او وارد زمین شود و نخستین بازی اش را برای پرسپولیس انجام بدهد.
 *بعد از اخراج ربیعی بازیکنانش را به کنار خط فراخواند چند لحظه ای برای بازیکنانش وسط زمین صحبت فنی! کرد. 
*کادرفنی سپاهان به جز مورایس سرمربی این تیم در ورزشگاه این بازی را نظاره کردند. سپاهان یکی از بازی های معوقه اش با ذوب آهن است.
دقیقه 61: پاس خوب آل کثیر به مهدی ترابی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار دارد اما محسن فروزان این موقعیت گلزنی را از پرسپولیس گرفت و توپ برگشتی را هم مهارکرد تا دو مهار دیدنی داشته باشد. فروزان در نیمه اول هم یک موقعیت تک به تک را مهار کرد.
دقیقه 68: مهدی ترابی بازهم مقابل محسن فروزان ناکام ماند و شوت او از داخل محوطه شش قدم را دروازه بان ذوب آهن به کرنر فرستاد.

دقیقه 72: ضربه کاشته ذوب آهن را دروازه بان پرسپولیس مهار کرد اما بازیکن ذوب آهن با خطا رفیعی را زمین زد و توپ را وارد دروازه کرد که داور این گل ذوب آهن را مردود کرد.
دقیقه 78: شوت از راه دور مهدی ترابی را بازهم فروزان با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد تا همچنان ستاره تیمش باشد.
دقیقه 86: فروزان این مرتبه شوت عالیشاه را به خوبی مهار کرد.
دقیقه 87: ضربه کرنر ذوب آهن دوبار زده شد اما حاصلی برای این تیم نداشت.
دقیقه 89: اورونوف چند متری پا به توپ حرکت کرد و شوت او از کنار دروازه ذوب آهن با اختلاف کمی به بیرون رفت.
*داور برای نیمه دوم 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.
دقیقه 5+90: پرسپولیس در ضد حمله نتوانست بازهم از موقعیت عالی گلزنی خود استفاده کند وحید امیری، رفیعی این فرصت را از دست دادند.
دقیقه 8+90: پرتاب بلند اوت آخرین فرصت گلزنی ذوب آهن بود که دروازه بان پرسپولیس توپ را مهار کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار