PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا فردا یا شنبه مالکیت یکی از ۲ تیم استقلال یا پرسپولیس مشخص می‌شود، ضمن اینکه این مسائل ربطی به مدیرعامل، هیات مدیره یا باشگاه ندارد این موارد حتی فراتر از وزارتخانه است. 
کیهان ورزشی-

رضا درویش روز پنجشنبه در حاشیه مراسم جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس در خصوص حاشیه‌های دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: موضوع را من هم شنیدم و مسئولان تیم و بازیکنان ماجرا را نقل کردند اما جای تامل و تاسف دارد، فوتبال ما به کجا می‌رود؟ این نشان دهنده آن است که فوتبال ما در هیچ ابعادی نظارتی بر آن نیست. یعنی باری به هر جهت هر چند وقت یک بار کمیته اخلاق یک جریمه‌ای انجام می‌دهد و کمیته انضباطی یک کاری می‌کند اما بازدارنده نیست. با این وقاحت و صراحت کارهایی انجام می‌شود که نشان می‌دهد کمیته نظارتی هیچ نقشی ندارد و فوتبالی باشد و امور بگذرد. 
 وی ادامه داد: برخی از دوستان فکر می‌کنند فوتبال یعنی یک روز ساعت یک بازی را تغییر دهند و یک روز برنامه زمان‌بندی را جابجا می‌کنند، همین؛ اما این روش و سیستمی که فوتبال ما دارد به مقصد نخواهد رسید و ایجاد مشکل می‌کند. این زنگ خطری است که در ابعاد خارجی ما را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند.
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد جذب مهاجم جدید تاکید کرد: در این خصوص باید سرمربی تیم اظهار نظر کند و هنوز درخواستی نداشتیم. بابایی را هم در همان پست مهاجم داریم و اگر این احساس نیاز باشد پیگیری خواهیم کرد. 
 درویش در مورد مالکیت این باشگاه گفت: بر اساس اطلاعاتی که دارم تا فردا یا شنبه مالکیت یکی از این تیم‌ها مشخص می‌شود، ضمن اینکه این مسائل ربطی به مدیرعامل، هیات مدیره یا باشگاه ندارد این موارد حتی فراتر از وزارتخانه است. حداکثر تا یکشنبه در این خصوص نتیجه اعلام خواهد شد که مالکیت یکی از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با وزارتخانه‌ای سوای وزارت ورزش است.  
برچسب ها: رضا درویش ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار