PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
وزیر ورزش و جوانان در پیامی از حضور حماسی جامعه ورزش در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
کیهان ورزشی-

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی از جامعه ورزش و جوانان برای حضور پرشور و شعور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکرم که یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در قالب انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که بمنزله‌ی آزمونی بزرگ برای ملت شریف ایران محسوب می‌شد، جامعه‌ی ورزش حضور پرشکوهی را به منصه‌ی ظهور رساند تا همراهی و همگامی با ارزش‌های انقلاب اسلامی را باز هم به اثبات برساند.

آنچه امروز در سالن شهید افراسیابی تهران و همچنین اقصی نقاط ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای محقق شد، نقش آفرینی جامعه‌ی ورزش و جوانان بود که برای تعیین سرنوشت خود و کشور صادقانه و متعهدانه پای کار آمدند تا همراه با آحاد مختلف جامعه، حماسه‌ی عظیم مردم‌سالاری دینی را در قالب انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به مرحله‌ی ظهور و بروز برسانند.

جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی بار دیگر وظیفه‌ی ملی خود را در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عینیت بخشید تا زمینه‌ساز حرکت منطقی در مسیر تحقق اهداف عالی این نظام مقدس باشند.

در مسیر این حماسه، رسانه‌ی ملی همچنین رسانه‌های نوشتاری و خبرگزاری‌ها نیز در ثبت و ضبط لحظات زیبای همراهی جامعه‌ی ورزش با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور موثری داشته و انعکاس به‌موقع، متخصصانه و متعهدانه‌ای را محقق ساختند تا شکوه حضور ورزشی‌ها در تاریخ ثبت شود.

در این بین، حضور پرشور و شعور ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، مدیران و همه‌ی اهالی جامعه‌ی پرافتخار ورزشی جوانان ایران اسلامی که خالق حماسه‌ی ماندگار یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ بودند و در راه سربلندی کشور قدم‌های بزرگی را برداشتند، ارج می‌نهم و با تقدیر از تعهد و وظیفه‌شناسی این قشر، استمرار در سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال طلب می‌کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار