PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۸۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی همیشه شگفتی‌هایی دارد و مردم به همین دلیل عاشق فوتبال هستند.
کیهان ورزشی-
اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی با نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: فصل قبل توانستیم در یک جام حذفی سخت قهرمان شویم. جام‌های حذفی همیشه تیم‌ها شگفتی‌هایی دارند و در این فصل نیز چنین اتفاقاتی داشتیم. مردم به خاطر همین سورپرایزها عاشق فوتبال هستند.
وی افزود: تیم ما شکل خوبی برای بازی پیدا کرده و با وجود شکست در اولین مسابقه به شکلی بازی می‌کنیم تا در ۹۰ دقیقه نتیجه را دربیاوریم. فردا هم یک بازی خوب پیش رو داریم زیرا نفت و گاز فوتبال بازی می‌کند. قطعا تماشاگران این دیدار را دوست خواهند داشت. امیدوارم با یک نمایش خوب، نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم‌. 
سرمربی پرسپولیس درخصوص عملکرد بازیکنان جدید این تیم و احتمال ثابت بازی کردن آنها مقابل نفت و گاز؛ توضیح داد: همانگونه که در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن گفتم بازیکنان جدید همیشه برای کادرفنی و خودشان چالش دارند زیرا برای اولین بار بازی می‌کنند. ارتباط بین بازیکنان قبلی و جدید باعث می‌شود در همان اولین مسابقه نتوانند آنگونه که باید، خودشان را نشان بدهند اما با ارتباطی که بین نفرات جدید و قدیم پرسپولیس می‌بینم، اطمینان دارم این بازیکنان روز به روز پیشرفت می‌کنند.
اوسمار تاکید کرد: با توجه به برنامه فشرده بازی‌ها قبل از عید نوروز در تمرین امروز تصمیم می‌گیریم که چه نفراتی قرار است بازی کنند.
وی درخصوص آخرین وضعیت جذب مهاجم جدید  در شرایطی که درویش اعلام کرده هنوز اوسمار گزینه‌اش را معرفی نکرده است و احتمال حضور مهاجم برزیلی که سابقه حضور در لیگ تایلند را دارد، توضیح داد: درمورد صحبت‌های درویش نظری ندارم اما دنبال هر مهاجمی نیستیم بلکه مهاجمی می‌خواهیم که در شرایط فعلی به ما کمک کند. باید بازیکن آزاد طبق شرایط پرسپولیس بگیریم.
سرمربی پرسپولیس درپاسخ به این سوال که آیا در دیدار فردا از علیرضا بیرانوند استفاده می‌کند یا امیررضا رفیعی، گفت: هیچ وقت در نشست خبری عادت ندارم اسامی نفراتی که قرار است بازی کنند، اعلام خواهم کرد. پس از تمرین امروز این موضوع مشخص می‌شود.
اوسمار درواکنش به این موضوع که عملکردش در ۳ بازی اخیر نظرات را نسبت به او تغییر داده است، عنوان کرد: آن چه همه می‌بینند نتایج است و کادرفنی می‌خواهد بازیکنان به بهترین شکل وظایف خود را در زمین انجام بدهند.
وی درپاسخ به این سوال که با توجه به استقلالی بودن پیروز قربانی آیا می‌توان از دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران، یک دربی نام برد!، تصریح کرد: اطمینان دارم تمام تمرکز قربانی روی تیم نفت و گاز است نه استقلال.
سرمربی پرسپولیس درمورد اتفاقات مربوط به جادوگری در بازی این تیم با ذوب آهن و واکنش باشگاه اصفهانی، گفت: قبل از بازی با ذوب آهن متوجه این اتفاق نشدم اما پس از آن فهمیدم چه اتفاقی رخ داده است. در برزیل هم چنین مسائلی زیاد رخ می‌دهد اما برای من نتیجه بازی با این چیزها عوض نمی‌شود.
اوسمار درمورد نمایش تهاجمی‌تر پرسپولیس نسبت به دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی، خاطرنشان کرد: فصل قبل ۳ قهرمانی به دست آوردیم و نمی‌توانیم ایرادی از سبک بازی تیم بگیریم. همه از شرایط بازی پرسپولیس راضی بودند. در زمان گل‌محمدی هم همیشه فلسفه ما به دست آوردن توپ و ایجاد موقعیت گلزنی بود. کاری که در حال حاضر انجام می‌دهیم این است که از نقاط قوت خود در دفاع و حمله بیشترین استفاده را برده و نتیجه را به سود خود تمام کنیم.
وی درواکنش به این موضوع که پرسپولیس هجومی‌تر از قبل بازی می‌کند، گفت: شاید این نظر شخصی شما باشد اما در فوتبال باید تعادل ایجاد کرده و به یک شکل دفاع و حمله کنید‌. در این چند بازی هم دیدید پرسپولیس همانگونه که خوب حمله کرد؛ توانست خوب دفاع کند.
سرمربی پرسپولیس درمورد مشکلات مالی باشگاه و حضور درویش در تمرین روز گذشته برای پیگیری این موضوع، توضیح داد: هرکس کار حرفه‌ای انجام می‌دهد، حق و حقوقی دارد‌. همیشه در چارچوب داخل زمین سعی داریم کاری که برعهده ما است، به بهترین شکل انجام بدهیم. مسائل مالی را به مدیرعامل هیات مدیره و سرپرست تیم سپرده‌ایم تا تمرکزمان روی مسائل فنی باشد‌.
اوسمار درخصوص دلیل پوشیدن پیراهن مشکی با خنده گفت: این رنگ را دوست دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار