PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های عراق و هند همگروه شد.
کیهان ورزشی-

مراسم قرعه‌کشی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز (یکشنبه، ۱۳ اسفند) در محل کمیته ملی پارالمپیک با حضور نایب‌رییس فدراسیون جهانی برگزار شد. 
 ایران به دلیل اینکه میزبان این مسابقات است، بر اساس دستورالعمل ۱۰ دقیقه زمان داشت تا قرعه خود را انتخاب کند که در پایان با تصمیم سرمربی و مدیر تیم‌های ملی در گروه A ایستاد و با تیم‌های عراق و هند همگروه شد. 
 در این قرعه‌کشی ۱۳ کشور ایران، کره جنوبی، عربستان، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، عراق، هند، امارات متحده عربی، چین، اردن و چین‌تایپه حضور داشتند که بر اساس دستورالعمل فدراسیون هندبال آسیا در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی قرار گرفتند.
 چون تعداد تیم‌های حاضر در این‌ مسابقات بیشتر از ۱۲ تیم است تیم‌ها در چهار گروه تقسیم شدند.
 بر اساس ابلاغیه فدراسیون هندبال آسیا تیم‌های ایران، عربستان، کره‌ جنوبی و ژاپن در سید یک قرار داشتند.
 بحرین، کویت، قطر و عراق در سید دو و هند و امارات متحده عربی در سید سه حضور داشتند. تیم‌های سید دو در ابتدا در گروه‌ها قرعه‌کشی شد که تیم‌های عراق، قطر، بحرین و کویت در رده دوم گروه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. 
 بعد از آن سید سوم قرعه‌کشی شد و تیم‌های چین، اردن و چین‌تایپه نیز که در دوره گذشته این مسابقات حضور نداشتند،  قرعه‌کشی شد و دو تیم به سید سه رفتند و یک تیم هم به عنوان تیم باقیمانده به گروه D رفت. 
 تیم‌های سید دو در ابتدا در گروه‌ها قرعه‌کشی شد که تیم‌های عراق، قطر، بحرین و کویت در رده دوم گروه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. 
 بعد از آن سید سوم قرعه‌کشی شد و تیم‌های هند، امارات، چین‌تایپه، چین، اردن در رده‌های سوم گروه‌های اول تا چهارم و اردن در گروه چهارم‌گروه D قرار گرفتند.
  دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پسر آسیا از سوم تا ۱۲ شهریور سال ۱۴۰۳ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. 
تیم ملی نوجوانان ایران در دوره قبلی این رقابت‌ها عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرده بود. گروه‌بندی تیم ها در مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان به شرح زیر است:
 گروه A: ایران، عراق و هند
 گروه B: عربستان، قطر و امارات
 گروه C: کره، بحرین و چین‌تایپه 
گروه D: ژاپن، کویت، چین و اردن  
برچسب ها: هندبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار