PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) به اتفاق مدیرعامل تشکیل جلسه داد. موضوعات درآمدی، پرداخت بدهی، معوقات و مسایل حقوقی، موارد مهمی بودند که در این نشست به آن‌ها پرداخته شد.
کیهان ورزشی- 

هیات مدیره باشگاه امروز (دوشنبه) با حضور حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و مجید پوراحمدی به اتفاق رضا درویش، مدیرعامل تشکیل جلسه داد.

هیات مدیره در ابتدا، تقدیر و تشکر خود از صبوری و همکاری طلبکارانی چون اعضای تیم بزرگسالان، اعضای تیم‌های پایه و آکادمی، سازمان‌ها، نهادها و فعالان بخش خصوصی که با باشگاه مراودات مالی دارند، پرسنل و کارکنان باشگاه و غیره را اعلام کرد.

مدیرعامل در این جلسه گزارشی از درآمدهای قابل حصول از محل فعالیت‌های تبلیغاتی و تجاری باشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ و بدهی، معوقات و تعهدات مالی تا پایان سال رو به اتمام را ارایه نمود.

همچنین درباره منابع مالی و اعتباری که برای انجام همین تعهدات در نظر گرفته شده بود اما با توجه به احکام لازم‌الاجرای فوتبالی و محاکم قضایی در طول سال، برای اموری چون باز کردن حساب‌ها، اخذ مجوز حرفه‌ای و باز کردن پنجره ‌نقل و انتقالاتی، صرف پرداخت بدهی‌های برجای مانده از گذشته شد، صحبت گردید.

در ادامه، هیات مدیره درباره تخصیص اعتبار و درآمدهای قابل حصول به هر یک از موارد، بحث و مشورت پرداخت.

در این نشست درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه نیز تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد. از تصمیم‌های اخذ شده در این نشست، تشکیل کمیته ویژه حقوقی با حضور دو تن از اعضای هیات مدیره بود. هدف از تشکیل این کمیته ساماندهی پرونده‌های حقوقی باشگاه به منظور کاهش تعداد پرونده‌های باز و تعیین وضعیت و بستن سریع‌تر پرونده‌هایی که امکان آن وجود دارد، است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار