PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
دبیر هیات والیبال یزد گفت: در ست دوم بازی بین تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه داور اول یک امتیاز به سود تیم میزبان اعلام کرد که همین موضوع موجب اعتراض بازیکنان و کادرفنی تیم میهمان و درگیری مختصر در مسابقه شد.
کیهان ورزشی-

حسن محفوظی چهارشنبه شب افزود: بعد از رای داور اول به سود تیم میزبان بین وی و داور دوم در این خصوص اختلاف به وجود آمد. وی ادامه داد: این موضوع در ادامه موجب اعتراض ۲ تیم در رای داوران و همچنین درگیری مختصری با برخی تماشاگران ایجاد که بعد از یک وقفه کوتاه با همکاری تیم شهداب و مدیریت دست اندرکاران موضوع حل و مسابقه ادامه پیدا کرد. 
در این مسابقه که عصر چهارشنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در سالن شاهدیه یزد برگزار شد تیم شهداب در سه ست‌ متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ بر حریف پیروز شد. 
 این مسابقه که با حضور حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از تماشاگران و مسئولان اجرایی و ورزشی استان برگزار شد توسط داور اول وحید پورکاشیان و داور دوم اسماعیل رزقی قضاوت شد، نماینده سازمان لیگ محمد ابراهیم‌زاده و ناظر فنی و داوری نیز بهروز جعفری بود. 
 سی و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه ۳۰ مهرماه امسال با حضور ۱۴ تیم ایفا سرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادرملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک مشهد، هورسان رامسر و طبیعت و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز شد.  
برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها