PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۸۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل گل گهرسیرجان پیروز شد و به رده سوم جدول لیگ صعود کرد.
کیهان ورزشی-

تیم ملوان از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم گل گهرسیرجان رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید. 
با این برد ملوان 32 امتیازی شد و به صورت موقت به رده سوم جدول لیگ صعود کرد و جانشین سپاهان شد. گل گهرسیرجان هم با 30 امتیازدر رده ششم جدول لیگ سقوط کرد.
 داور: یاسر همرنگ
کمک داوران: محسن سلطانی – علی رعیت
کارت زرد: میلاد باقری، حبیب فرعباسی ( ملوان) ابوالفضل رزاق پور، تورس، علیرضا علیزاده، اریک باگناما، سامان فلاح ( گل گهر) 
گل: محمدرضا سلیمانی( دقیقه 77- پنالتی) برای ملوان
  اتفاقات مهم بازی: 
 بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد باشگاه ملوان به دلیل پرتاب بطری 300 میلیون تومان جریمه شده و یک جلسه محرومیتی تعلیقی دارد به همین دلیل از تماشاگران خواسته شد که مراقب رفتارشان باشند زیرا امکان دارد ملوان از حضور تماشاگران محروم شود.
*محمد عمری و میلاد سرلک بازیکنان نیم فصل اول پرسپولیس به دلیل گذراندن خدمت سربازی در نیم فصل دوم به ملوان آمده اند و در ترکیب این تیم حضور دارند.
*دو تیم بازی محتاطانه ای را در دستور کار قرار داشتند و یکی از بازی های سرد هفته نوزدهم درانزلی رقم خورد جایی که شاید کمترین موقعیت گلزنی روی دروازه ها خلق شد.
*دقیقه 76 محمد عمری در محوطه جریمه گل گهر سرنگون شد و داور به سود ملوان پنالتی اعلام کرد که این ضربه پنالتی را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل اول ملوان کرد. 
* داور برای نیمه دوم 9 دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد.
*دقیقه 7+90 حبیب فرعباسی دروازه بان ملوان با یک واکنش خوب مانع گلزنی تیم گل گهر شد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار