PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار پر گل برابر فولاد به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-

پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی به برتری 4 بر 2 پرسپولیس انجامید.

پرسپولیس که در این بازی با نتایج یک بر صفر و سپس 2 بر یک عقب افتاده بود، بازگشتی رویایی رقم زد و در فاصله پنج روز تا دیدار با استقلال، بردی روحیه‌بخش به دست آورد. گل به‌خودی‌های علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن در دقایق 11 و 41 سبب شد پرسپولیس کار سختی برای کسب سه امتیاز داشته باشد، اما گل‌های اوستون ارونوف در دقیقه 35، عیسی آل‌کثیر در دقیقه 54، محمد حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 66 (پنالتی) و مهدی ترابی در دقیقه 74 سبب بازگشت پرسپولیس شد.

سرخپوشان با 39 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، در رتبه دوم باقی ماندند و فرصت دارند تا در شهرآورد به صدر جدول صعود کنند. فولاد هم با 19 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی (1+90 - سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (78 - محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (78 - وحید امیری)، مهدی ترابی (84 - سعید صادقی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر (1+90 - ابوالفضل بابایی).

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، لوکاس سیلوا، مجتبی نجاریان، ابراهیم هیسار (56 - علی شجاعی)، وحید حیدریه (86 - احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا (86 - عادل آرغند).

داور: سید رضا مهدوی

کارت زرد: محمد حسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس/ حمید بوحمدان از فولاد

کارت قرمز: مجتبی نجاریان(65) از فولاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار