PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۸۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
معاون وزیر ورزش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.
کیهان ورزشی- 

 سید شروین اسبقیان درباره اینکه تامین اجتماعی از گرفتن پرسپولیس امتناع کرده شما چه برنامه‌ای دارید، اظهارداشت: شخص وزیر ورزش این موضوع را پیگیری می‌کند‌. در دولت به صورت جدی تفکیک مالکیت در حال پیگیری است اما سازمان خصوصی‌سازی هم برنامه‌هایی دارد که قطعا آنها اطلاعات لازم را به شما خواهد گفت. 

وی درباره اینکه چرا وزارت ورزش پاداش مدال‌آوران المپیک را اعلام نمی‌کند، گفت: این کار در حال انجام است. به زودی از سوی وزیر ابلاغ خواهد شد. بنا داریم هر چه زودتر پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک را اعلام کنیم. قطعا قبل از پایان سال اعلام خواهد شد.

اسبقیان درباره انتخابات چوگان، گفت: دو نفر کاندیدا بودند اما یکی از کاندیداها نیامد و در نهایت اصغر ناظری با اکثریت آرا به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. امیدوارم با عنایتی که رهبر عزیزمان به این رشته ورزشی دارند رییس جدید هم فعالیت این فدراسیون را با جدیت بیشتری دنبال کند.

معاون وزیر ورزش در مورد گلایه ناظری از وضعیت فدراسیون چوگان عنوان کرد: موضوعات باید بررسی شود. ما از همه فدراسیون‌ها بازدید می‌کنیم و اگر نواقصی باشد، بخشی را وزارت ورزش و بخشی را هم خود فدراسیون‌ها تکمیل می‌کنند. چوگان ورزش کهن ماست و بنا داریم براساس دستور وزیر ورزش توجه بیشتری به این رشته داشته باشیم.

اسبقیان در واکنش به از دست رفتن میزبانی ایران از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: مسئول بین‌الملل فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته باید این موضوع را پیگیری کنند تا چوگان مورد توجه قرار بگیرد. بنا داریم با حمایت دولت محترم و شخص وزیر ورزش و دیدگاه رهبر انقلاب از چوگان حمایت ویژه‌تری داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار