PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از دربی حساس میان استقلال و پرسپولیس شرکت کرد.
کیهان ورزشی- 

جدال حساس و مهم استقلال و پرسپولیس از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود. نشست خبری پیش از این دیدار در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد که مهدی هاشمی نسب در این کنفرانس حضور یافت.

مهدی هاشمی نسب در خصوص بازی فردا گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد، نمی‌توانم بگویم دیداری به دور از حاشیه باشد. به هر حال این بازی جذابیتش به این است که همیشه تنش و حاشیه در آن وجود داشته باشد.

هاشمی نسب ادامه داد: مطمئن باشید که تیم ما روی بحث فنی خیلی متمرکز است و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند و از نقاط ضعف حریفش استفاده کند، مستحق ۳ امتیاز باشد و به پیروزی برسد. امیدوارم که این تیم استقلال باشد. برای موفقیت و خوشحالی هوادارانمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

هاشمی نسب در مورد غیبت نکونام در نشست های خبری گفت: والله خود من هم نمی‌دانم که دلیل آن چیست. اینگونه نبوده که او همیشه در کنفرانس‌ها غایب باشد و در نشست‌های شهرستان‌ها حضور پیدا کرده است. می‌توانید این را از او بپرسید تا جواب مستقیم را بدون واسطه از زبان خودش بشنوید. من دلیلش را نمی‌دانم، واقعاً نمی‌دانم. با توجه به شناختی که از من دارید، اگر دلیلش را می‌دانستم صراحتا آن را می‌گفتم. من اطلاعی ندارم که دلیلش چیست.

او در خصوص غیبت ماشاریپوف در تمرین گفت: مشکلات همیشه وجود دارد، در تیم‌های بزرگی مانند استقلال این مشکلات بیشتر به چشم می‌آیند. قطعاً با این مشکلات در فوتبالمان آشنا هستیم، به خصوص خارجی‌هایی که وارد تیم می‌شوند. ماشاریپوف هم از این قضیه مستثنا نیست. نمی‌دانم اسم این را ناهماهنگی بگذاریم یا مسائل دیگر. با مدیر برنامه های او جلسه ای را برگزار کردند و خیلی زود حل شد. او اکنون در کنار ما هست با ما تمرین می‌کند و امیدوارم که به تیم کمک کند.

هاشمی نسب گفت: از نظر فنی ما آماده هستیم و این را در این ۱۹ هفته نشان داده‌ایم که آماده‌ایم. از لحاظ روحی و روانی هم چون خودمان همیشه در دربی آماده بوده‌ایم، این را به بازیکنان انتقال می‌دهیم. مطمئن باشید که آنها نیز آماده هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار