PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
دبیر فدراسیون فوتبال درباره دلیل کنار گذاشتن مهسا قربانی از اتاق VAR داربی ۱۰۳ صحبت کرد.

کیهان ورزشی-
هدایت‌الله ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال، پیش از آغاز داربی ۱۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی خواهیم دید. 
با توجه به رنک دو تیم در جدول که اول و دوم هستند، امیدوارم هواداران بازی لذت بخشی را شاهد باشند. 
 او درباره استفاده از کمک داور ویدیویی در این بازی نیز اظهار کرد: در بازی رفت از سیستمی که در باشگاه‌های آسیا استفاده کردیم بهره بردیم و امسال هم همینطور است. در آن بازی مشکلی پیش نیامد و الان هم دستگاه را در اختیار داریم و خوشحالیم که همچنان این دستگاه را در اختیار داریم. امیدواریم فینال حذفی را هم با VAR برگزار کنیم و در فصل بعد هم بازی‌های بیشتری را با این سیستم برگزار کنیم.  
 ممبینی درباره خروج نام مهسا قربانی از لیست داوران اتاق VAR ساعتی قبل از آغاز بازی نیز گفت: آقای بنیادی‌فر، خانم‌ها قربانی و ذکایی لایسنس حضور در اتاق VAR را داشتند. تصمیم کمیته داوران این بود که از این داوران استفاده کنند، اما به هر حال تشخیص با کمیته داوران است. این اتفاقات طبیعی است که داور تغییر کند اما آقای افشاریان اعلام کرد فعلا چیزی رسمی نیست. البته شاید بخاطر تجربه داوران این تصمیمات گرفته شد تا داور باتجربه‌تر که چند مسابقه در اتاق VAR نشسته است، انتخاب شود. 
 دبیر فدراسیون فوتبال درباره مجمع عمومی این فدراسیون نیز گفت: خیلی خوشحال هستیم در این یک سال و نیم گذشته که آقای تاج بازگشته‌اند، سه مجمع را برگزار کرده‌ایم؛ اتفاقی که در ادوار گذشته کم‌تر دیده می‌شد. یکسری مسائل حتما باید در مجمع تصمیم گیری شوند چون در اساسنامه فدراسیون است و رای نیاوردن خانم منظمی هم از همین موارد بود که در مجمع تصمیم گیری شد.  
برچسب ها: داور ، شهرآورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار