PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تحت‌الشعاع شهرآورد پایتخت قرار داشت و هفت مسابقه دیگر در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۲ برگزار و شهرآورد ۱۰۳ تهران پایان‌بخش این هفته از رقابت‌هاست که از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال، صدرنشین لیگ برتر، آغاز شد.
کیهان ورزشی-

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار قبل از شهرآورد پایتخت آغاز شد تا با جدال حساس استقلال و پرسپولیس پرونده مسابقات این هفته پایان پایان یابد.
 از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های پیکان و ملوان، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز چهار دیدار تراکتور و هوادار، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار شد. 
 نتایج بازی‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 پیکان ۱ -  ملوان صفر
گل‌ها: محمدحسین فلاح دقیقه ۱۵ 
شرح گل‌ها: ضربه ایستگاهی توسط فرشید اسماعیلی روانه دروازه ملوان شد و فلاح با یک ضربه زیبا توپ را به تور دروازه ملوان چسباند. 

 ذوب‌آهن صفر -  استقلال خوزستان ۲
  گل‌ها: جواد آقایی پور دقیقه ۳۲ و پیمان رنجبری در دقیقه ۵۳ برای استقلال خوزستان 
 شرح گل‌ها: پس از آنکه توپ پشت محوطه جریمه به جواد آقایی پور رسید او در دقیقه ۳۲ با یک ضربه کات‌دار زیبا توپ را به گل تبدیل کرد تا اولین گل بازی به ثمر برسد. در دقیقه ۵۳ نیز توپ پشت محوطه جریمه توسط پیمان رنجبری حمل شد و شوت او که به نظر رسید توسط دروازه بان مهار می شود به پای مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد و با تغییر مسیر به گل تبدیل شد.

 گل گهر سیرجان ۱ -  صنعت نفت آبادان صفر
  گل‌ها: احمدرضا زنده روح در دقیقه ۸۱ برای گل گهر
 شرح گل‌ها: زنده روح در دقیقه ۸۱ مسابقه توانست توپ از ارسالی از نقطه کرنر را با غفلت و اشتباه دروازه بان و مدافعان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به گل تبدیل کند. 

 تراکتور ۴ -  هوادار ۲
 گل‌ها: گوستاو واگنین دقیقه۶، رحمان جعفری در دقایق ۵۳ و ۷۳ و میلوش دلتیچ در دقیقه ۵۸ برای تراکتور و امین پورعلی در دقیقه۸۰ و مهدی باقری در دقیقه ۹۰ برای هوادار 
 شرح گل‌ها: کرنر ارسالی از سمت راست پس از برخورد با یکی از بازیکنان تراکتور به گوستاو رسید تا او نیز به صورت نشسته با یک ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند. رحمان جعفری گل دوم تراکتوری ها را پس از ارسال زیبا از سمت راست به ثمر رساند و دلتیچ با یک کار تمرین شده پس دریافتی از ضربه کاشته را به کنج دروازه هوادار فرستاد. رحمان جعفری بار دیگر در دقیقه ۷۳ گل چهارم تراکتور را به ثمر رساند و از آشفتگی خط دفاعی هوادار استفاده کرد و به راحتی هر چه تمام تر گل چهار این مسابقه زده شد. در ادامه امین پورعلی در دقیقه ۸۰ با یک ضربه ایستگاهی زیبا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اولین گل شاگردان مسعود شجاعی را به ثمر رساند. گل دوم هوادار را اما دقیقه نود مهدی باقری پس از چند پاس پیاپی این بار از درون محوطه جریمه با یک بغل پای ساده به ثمر رساند.

 آلومینیوم اراک ۱ -  مس رفسنجان ۳
 گل‌ها: امین کاظمیان دقیقه ۲+ ۴۵ برای آلومینیوم اراک و مهدی ترکمان ۵+۴۵ و منتظر محمد در دقایق ۶۰ و ۸۳ برای مس رفسنجان 
 شرح گل‌ها: گل اول این دیدار توسط کاظمیان با یک کار ترکیبی بسیار زیبا به ثمر رسید و توپی که از زمین آلومینیوم برای ضد حمله ارسال شد با یک پاس پشت پا به کاظمیان رسید و او با یک حرکت انفرادی با پای چپ توپ را به تور دروازه مس رفسنجان رساند. خوشحالی آلومینیومی‌ها طولی نکشید و مس رفسنجان توسط ترکمان سه دقیقه بعد به گل رسید و این بازیکن هم با پای چپ یک ضربه کاشته را به زیبایی هرچه تمام‌تر به تور چسباند. در ادامه منتظر محمد در دقیقه ۶۰ یک سوپر گل را با پای چپ از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه آلومینیوم اراک فرستاد تا گل دوم رفسنجانی‌ها در این دیدار نیز به ثمر برسد. منتظر محمد باز هم در دقیقه ۸۳ و از فاصله‌ای دورتر مشابه گل اول یک سوپر گل دیگر به ثمر رساند تا شاهد چهارمین گل این دیدار باشیم. 

 نساجی مازندران ۱ - ۰ شمس آذر قزوین 
 گل‌ها: مهرداد عبدی در دقیقه ۶۸ شرح گل‌ها: اولین گل این دیدار توسط مهرداد عبدی در دقیقه ۶۸ با یک قیچی بی نظیر و استثنایی به ثمر رسید تا مازندرانی‌های حاضر در ورزشگاه خود در شادترین وضعیت ممکن قرار گیرند. 

 فولاد خوزستان ۱ - ۳ سپاهان اصفهان 
 گل‌ها: رضا شکاری دقیق ۴، شهریار مغانلو و در دقیقه ۵۶ و رضا اسدی در دقیقه ۷۴ برای سپاهان و محمد عسگری در دقیقه ۲۶ برای فولاد 
 شرح گل‌ها: با سانتر دقیق رامین رضاییان از سمت راست، رضا شکاری با یک ضربه سر زیبا توپ را روانه دروازه فولاد کرد تا گل اول بازی به ثمر برسد. در ادامه محمد عسگری در دقیقه ۲۶ پس از پاس در عمق زیبا پشت دفاع میانی سپاهانی ها با پای چپ ناگهانی دروازه پیام نیازمند را باز کرد. رضا شکاری با یک پاس عمق تماشایی توپ را به شهریار مغانلو رساند و این مهاجم فرصت طلب با پای چپ توپ را به زاویه موافق زد و گل دوم سپاهانی‌ها در اهواز مقابل فولاد به ثمر رسید. 
 زننده گل سوم سپاهان در این دیدار رضا اسدی بود و این بازیکن توانست با یک شوت زیبا و پر قدرت توپ را به تیرک بالای دروازه فولاد بکوبد و پس از آن توپ وارد دروازه شد و به طاق دروازه چسبید.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار