PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.
کیهان ورزشی-

تمام دیدارهای هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود که از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، مس رفسنجان و ذوب‌آهن و نیز سپاهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز سه دیدار ملوان و صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد، شمس‌آذر قزوین و تراکتور آغاز شد. آخرین دیدار این هفته هم از ساعت ۲۱ بین دو تیم هوادار و استقلال برگزار می‌شود.

نتایج بازی‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

آلومینیوم اراک ۱ - نساجی مازندران صفر

گل‌ها: امیر نوری

شرح گل‌ها: آلومینیوم اراک در دقیقه ۴۴ توسط امیر نوری با یک سوپرگل توپ ارسالی را به تور دروازه نساجی چسباند. نوری با یک والی زیبا توپ را روانه دروازه حریف کرد که پس از اصابت به تیرک دروازه اولین گل این دیدار به ثمر رسید.

مس رفسنجان ۲ - ذوب‌آهن ۲

گل‌ها: فریبرز گرامی و رامتین سلیمان زاده (گل‌به خودی)  برای ذوب‌آهن

شرح گل‌ها: ذوب‌آهن در دقیقه سوم این مسابقه توانست از توپ ارسالی به درون محوطه جریه مس رفسنجان استفاده کند و فریبرز گرامی پس از دفع توپ اشتباه مدافع مس، گل اول این دیدار را به ثمر برساند. ذوب‌آهنی‌ها در دقیقه ۱۵ اما توپ را از سمت راست به روی دروازه مس رفسنجان ارسال کردند که با اشتباه مهلک رامتین سلیمان‌زاده دروازه این تیم به اشتباه باز شد و ذوب‌آهن به گل دوم خود رسید.

دو گل ذوب‌آهن در نیمه نخست بی پاسخ نماند و مسی‌ها در دقیقه ۴۲ توانستند با شوت زیبا و دقیق جلال الدین علی محمدی به گل اول خود برسند. در ادامه نیز  محمدمهدی محبی با پاس گل سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۶ پس از دریبل مدافع حریف در یک شرایط سخت توانست گل دوم مس رفسنجان را به ثمر رساند.  

سپاهان ۲ - گل گهر سیرجان صفر

گل‌ها: رضا شکاری و کاوه رضایی برای سپاهان

شرح گل‌ها: فرشاد احمد زاده با یک توپ ربایی هوشمندانه و یک پاس زیبا، رضا شکاری را در دقیقه شش در موقعیت خوبی گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای ساده به تیم قبلی خود گلزنی کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.دقیقه ۶+۹۰  کاوه رضایی بازیکن تعویضی سپاهان از ضدحمله لحظات پایانی نهایت استفاده را برد و خیال تیمش را از پیروزی راحت کرد. این ضدحمله را امید نورافکن پایه گذاشت و با دفع ضربه دابو توپ به کاوه رسید تا او از فاصله نزدیک کار را تمام کند.

ملوان ۱ -  صنعت نفت آبادان صفر

گل‌ها: محمدرضا سلیمانی

شرح گل‌ها: شاگردان مهدی تارتار در دقیقه ۶۷ توانستند توسط محمدرضا سلیمانی به گل اول خود دست یابند؛ این بازیکن پس از اشتباه مدافع حریف در دفع توپ، با دریافت یک پاس در عمق زیبا پس از یک چرخش و ضربه‌ای منحصر به فرد گل اول قوهای سپید را به ثمر رساند.

استقلال خوزستان صفر - فولاد خوزستان صفر

شمس‌آذر قزوین صفر -  تراکتور ۲

گل‌ها: مهدی حسینی و رحمان جعفری برای تراکتور

شرح گل‌ها: مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ توانست پاس کات بک رحمان جعفری را با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کند و اولین گل شاگردان خمس در خانه حریف را به ثمر برساند.دقیقه ۵+۹۰ روی کار درخشان هاشمی‌نژاد، تراکتوری‌ها صاحب موقعیت شدند و نفوذ این بازیکن از بین ۴ مدافع شمس آذر، همه کار را برای جعفری تمام کرد و رحمان ضربه پایانی را وارد دروازه تیم سابقش کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها