PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
بازیکنان تیم فوتبال جوانان نساجی پس از دیداری در لیگ برتر این رده سنی دچار مسمویت به خاطر استنشاق گاز اسپری فلفل شدند.
کیهان ورزشی- 

تیم‌های فوتبال نساجی و ایمان سبز شیراز دیروز (دوشنبه) در چارچوب لیگ برتر جوانان ایران به مصاف هم رفتند. این دیدار در شرایطی که با تساوی بدون گل پیگیری می‌شد، با گل ایمان سبز در دقیقه یازدهم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به سود این تیم شیرازی به پایان رسید.

بازیکنان و اعضای کادر فنی نساجی به دلیل زمان زیادی که داور برای وقت‌های تلف شده نیمه دوم در نظر گرفته بود، به او اعتراض کردند؛ اعتراضی که حواشی زیادی را در پی داشت.

ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی درباره اتفاقات این بازی گفت: این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای صدرنشینی و قهرمانی در لیگ برتر جوانان ایران برخوردار بود. پس از گل شدن پنالتی ایمان سبز، بازیکنان حریف خوشحال از پیروزی و بازیکنان ما ناراحت از شکست بودند که اعتراض تیم ما به داور را هم در پی داشت. در همین لحظه فردی با لباس شخصی وارد می‌شود و به صورت مستقیم به صورت بازیکنان نساجی اسپری فلفل می‌زند.

او ادامه داد: اصلا این اجازه را فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی به این فرد داده است که به بازیکنان فوتبال اسپری فلفل بزند؟ این‌ها که اغتشاشگر نبودند که چنین رفتاری با آن‌ها بشود. این آقا به راحتی بازیکنان نساجی را مورد ضرب و شتم قرار داده و اگر اتفاقی برای یکی از بازیکنان می‌افتاد، چه کسی پاسخگوی رفتار این فرد بود؟

همچنین باشگاه نساجی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا زمان مشخص شدن جزئیات موضوع و تنبیه خاطیان، حضور در لیگ‌های پایه را به حالت تعلیق در می‌آورد.
برچسب ها: نساجی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار