PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: تیم جوانان خوبی داریم و تلاش می‌کنیم پشتوانه قوی برای رده بزرگسالان بسازیم.
کیهان ورزشی- 

حسین عبدی پس از دیدار تیم ملی ایران برابر ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی در جمع خبرنگاران در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جوانان بیان کرد: در این مورد چند جلسه برگزار کردیم و قرار شد نسلی که دو سال آموزش دیده است را جلوتر ببریم و پشتوانه خوبی برای بزرگسالان باشد. 

عبدی در پاسخ به این پرسش که زمانی که رده نوجوانان دست او بود مطالباتی را داشت و آنها انجام شد یا خیر؟ تصریح کرد: بحثی که ما داشتیم مالی نبود و دنبال این بودیم کار خاصی را برای مردم انجام دهیم اما نتوانستیم قهرمان شویم و جزو چهار تیم باشیم اما تا حدودی توانستیم انتظارات را برای آینده برآورده کنیم. قبلا گفتیم این تیم برای امروز نیست و برای آینده است. 

او در مورد دعوت شدن آرشا شکوری تاکید کرد: خوشحالم آرشا شکوری دعوت شد و یکی از اتفاقات خوبی بود که برای تیم ما رخ داد و امیدوارم بتواند ظرفیت خودش را بالا ببرد. چند بازیکن ما خارج از ایران قرارداد بسته‌اند که اتفاق خوبی است. نفرات دیگری را هم داریم که در لیگ برتر حضور دارند و حتی یک نفر از آنها گل زده است که این اتفاق خوبی است. ما ظرفیت های خوبی داریم. 

عبدی در مورد دعوت شدن بازیکنان جوان به تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چون راه برای بازیکنان دیگر هم باز می‌شود. 

او در مورد پیگیری لیگ‌های رده‌های پایه نیز گفت: ما همه را می‌بینیم. اصل بر این است استعدادها را پیدا کنیم. بازیکنانی که ما در رده جوانان داریم حدود ۳۵ بازی بین المللی داشتند و نمی‌توان به سادگی از کنار آنها گذشت و مطمئنا بهترین عملکرد را خواهیم داشت. 
 
عبدی در مورد شروع کارش نیز گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر کارهای لازم مربوط به عقد قرارداد و صدور احکام را انجام دهند تا ما بازیکنان را بیاوریم و کار را شروع کنیم. ۳۰ شهریور اولین بازی را داریم و حدود چهار تا پنج ماه بیشتر فرصت نداریم. 

پسر مربی تیم ملی جوانان در مورد کادر فنی خود نیز گفت:  شاکله کادر فنی همان است و حالا چند نفر دیگر را هم اضافه می‌کنیم. پیشنهاد دادم در کنار  این افراد با تجربه یکی، دو مربی جوان قرار دهیم تا برای آینده تربیت شوند و امیدوارم این اتفاق برای تیم نوجوانان هم رخ دهد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار