PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی که قرار بود ۲۶ فروردین برگزار شود، برای دومین بار به تعویق افتاد.
کیهان ورزشی-

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی براساس تاریخ پیشنهادی اعضای هیات رییسه فدراسیون و با موافقت وزارت ورزش و جوانان قرار بود ۲۶ فروردین برگزار شود که زمان برگزاری آن برای دومین بار تغییر کرد.

تاریخ جدید مجمع انتخابات این فدراسیون پس از تشکیل جلسه هیات رییسه فدراسیون مشخص خواهد شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برای اولین بار قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شود که با اعتراض برخی کاندیداها و با تأیید وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد. 

هیات رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳ را به عنوان تاریخ مجمع انتخاباتی این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد و مورد موافقت قرار گرفته بود که برای دومین بار نیز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون به تعویق افتاد.

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی پس از استعفای یوسف بهتری از ریاست، از ۲۹ آذر گذشته با سرپرستی مجید زارعیان اداره می‌شود.

یوسف بهتری، تورج علی عنصری، افشین هادی چگینی، محمد ضیایی، محمد عسگری، سیدمحسن حسینی، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش، ۱۱ کاندیدایی هستند که برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند که براساس شنیده ها تاکنون سوابق مدیریتی ۵ کاندیدا برای شرکت در مجمع انتخابات از سوی کمیسیون تطبیق سوابق مدیریتی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفته است.

همچنین علی فکی، رضا منوچهری، علی یزدی، اسماعیل کریمی و یوسف جاویدان ۵ کاندیدایی هستند که برای هیات رییسه ثبت نام کرده‌اند.
برچسب ها: رزمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار