PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۸۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت باشگاه هم باید کمک کند تا بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کنیم.
کیهان ورزشی-

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم، اظهار داشت: هدف، راه و کارمان مشخص است. بازیکنان کاملا می‌دانند. بازی قبل هم تمام تلاشمان را کردیم که برنده شویم ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم.

وی افزود: تمرکزمان روی بازی فرداست. به دوست خوبم مجتبی حسینی برای داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. تیم خوب، منسجم و یکدستی دارند. قطعا بازی راحتی برای دو تیم نیست. امیدواریم با تمرکز کافی و خواستن، به موفقیت برسیم.

سرمربی استقلال در مورد مصدومیت صالح حردانی، عنوان کرد: بازیکن به ما اعلام کرد. بعد از اینکه از اردوی تیم ملی آمد، در تمرین دوم شوت زد، متاسفانه دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی کند. برای بازی فردا با تیم تمرین کرده و شرایط بازی دارد ولی پزشکان باید نظر نهایی را بدهند. خستگی مسافرت و بازی تیم ملی تاثیر گذار بوده ولی اتفاقیست که افتاده، نگاه‌مان ملی است. امیدوارم بتوانیم از تمام بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

نکونام گفت: امسال شرایط خوبی نداشتیم. یامگا و مهدی‌پور را از دست دادیم. شرایط کاملا نابرابری نسبت به مدعیان داشتیم. امیدوارم مصدومیت‌های جزیی، دیگر گریبان ما را نگیرد.

وی تصریح کرد: مربیگری سختی‌های خاص خودش را دارد. این را می‌دانستم. اتفاقات عجیب و غریب هم در فوتبال ایران می‌افتد. من که عمرم را در فوتبال گذاشتم، تمام رده‌های ملی را بازی و فوتبال حرفه‌ای را دنبال کردم، هضم یک سری مسائل برایم سخت است. سعی می‌کنم با نگاه فوتبالی موضوع را حل کنم و به تیمم کمک کنم. تنها نگرانی من تیم و بازیکنان هستند.

سرمربی استقلال ادامه داد: همه چیز تیم باید تحت کنترلم باشد. بازیکنان باید بیشترین بازدهی را داشته باشند و من هم باید بهترین شرایط را برایشان فراهم کنم. باید در این ۸ هفته تمرکزمان کاملا روی بازی باشد. باشگاه هم باید کمک کند تا بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کنیم.

نکونام افزود: از روز اول تا الان بازیکنان و مربیان کار بزرگی انجام دادند. امیدوارم در این ۸ هفته بهترین عملکردمان را داشته باشیم و سعی‌مان بر این است. ‌همه تیم‌ها مدعی هستند و دوست دارند جام بگیرند ولی یک جام برای یک تیم است. هر تیمی دقت داشته باشد، بازیکن بیشتر و بهتری داشته باشد، در این چند هفته کیفیت بهتری نشان بدهد، به موفقیت می‌رسد.

وی درمورد احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، گفت: چون اطلاع ندارم نمی‌توانم جواب بدهم.نکونام درمورد غایبان تیمش، عنوان کرد: مصدوم داشته باشیم هم نمی‌گویم و طبیعی است. سهرابیان محروم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار