PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کاروان قایقرانی کشورمان برای المپیک پاریس ۴ سهمیه کسب کرد.
قایقرانی انتخابی المپیک/ ایران با ۴ سهمیه در پاریس
کیهان ورزشی-

مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.
تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.
علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.
با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولویت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق می‌گیرد.
نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.
با برگزاری این رقابت کار نمايندگان آبهای‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید. 
مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.
فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار