فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را با مهدی تاج تشکیل داد.
کیهان ورزشی- 

مصطفی زارعی در حاشیه بررسی عملکرد کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با حضور مهدی تاج، اظهار داشت:  امسال برای اولین بار ۲ باشگاه فوتسال و ۴ باشگاه بانوان هم وارد چرخه مجوز حرفه‌ای شدند یا درخواست دریافت مجوز کردند. ۸ باشگاه لیگ یکی نیز خواستار دریافت مجوز هستند که پروسه دریافت مدارک از باشگاه‌های دسته اولی همچنان ادامه دارد. جلسه دیگری را خدمت دوستان در این زمینه خواهیم بود.

وی افزود: به نظر می‌رسد اخذ مجوز شکل و شمایل خوبی گرفته و ان‌شاءالله گام بعدی باید برای لیگ ما مورد استناد قرار بگیرد. یعنی اگر باشگاهی نتوانست مجوز دریافت کند، اجازه شرکت در لیگ هم نداشته باشد. جدا از وظیفه رصد، پایش و ممیزی که داشتیم با توجه به حساسیت‌هایی که در کشور وجود داشت، چند باشگاه به شکل خاص پیگیری و نقایص آنها بیشتر بررسی شدند. از طرفی با حمایت‌های رئیس فدراسیون، وزارت ورزش و ریاست جمهوری، مهم‌ترین مشکل یعنی مالکیت استقلال و پرسپولیس حل شد.
مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: اکنون دیگر چالشی در این زمینه نداریم.

تاج: از مهم‌ترین تاثیرهای مجوز حرفه‌ای تفکیک مالکیت سرخابی‌ها است

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم در این جلسه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که صدور مجوز حرفه‌ای بر فوتبال کشور تاثیر زیادی داشته که از جمله مهم‌ترین تاثیر آن می توان به مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد.

او ادامه داد: شخص رییس جمهور و وزیر ورزش هم به این موضوع که مالکیت دو باشگاه پس از 40 سال جدا از هم شود، تاکید داشتند. اکنون مشخص خواهد شد که این باشگاه ها از چه منابعی پول دریافت می کنند و از چه راه‌هایی پول های خود را به خرج می‌رسانند و همچنین سهامداران آنها مشخص شده اند و بر اساس درآمدی که دارند، هزینه می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار