PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - September 28 2024
کد خبر: ۸۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
سرمربی ایران بیان کرد: اینجا جو فوق‌العاده‌ای حاکم است و همه برای شروع لیگ ملت‌ها هیجان زده هستند.
کیهان ورزشی- 

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال پنجشنبه سوم خرداد به مصاف صربستان می‌رود.  

تیم ایران اولین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات در برزیل انجام داد و با کادر فنی و بازیکنان تیم صربستان هم رودررو شدند.

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی ایران پس از تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات بیان کرد: خیلی عالی است که اینجا حضور داریم. جو فوق‌العاده‌ای حاکم است و همه برای شروع لیگ ملت‌ها هیجان زده هستند.

وی با بیان این‌که تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: همه در این تمرین به سختی تلاش کردند. تعهدی که تیم از خود نشان می‌دهد را دوست دارم و الان زمان مبارزه است. امیدوارم تیم به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده شده باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: همه آنچه که در توان داشتیم را انجام دادیم. زمان زیادی صرف کردیم، شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و فدراسیون والیبال هم همه توانش را به کار گرفت و به تیم ملی کمک کرد. حالا باید با هم کارمان را انجام دهیم. فقط همین مهم است.

پائز درباره صربستان نخستین حریف ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها گفت: صربستان تیمی استراتژیک و تکنیکی است. باید از آن‌ها بهتر باشیم و کمتر اشتباه کنیم. باید باهوش بازی کنیم. چرا که آنها خیلی خوب هستند. مقابل آن‌ها نه تنها در لیگ ملت‌ها بلکه برای صعود به المپیک مبارزه می‌کنیم. صربستان تیمی با تجربه است. با حضور پودرسکانین، اوروش کواچویچ، ایووویچ و بقیه بازیکنان بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: