PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - July 03 2024
کد خبر: ۸۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
نشست مشترک اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد.
کیهان ورزشی-

نشست هفتگی کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور اکثریت اعضا، رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و سرپرست فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری و بازی های بومی محلی  برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و عضو کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، ابتدا محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی ضمن تبریک ریاست افشین هادی چگینی به مناسبت کسب آرای اکثریت اعضای مجمع این فدراسیون، بر لزوم به کارگیری نیروهای فعال و کارآمد تاکید کرد.

وی همچنین  پایان رقابت انتخابات را آغاز رفاقت رقبا عنوان کرد و گفت: انتظار ما از رییس جدید فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تعامل با تمام‌نیروهای زحمتکش مجموعه تحت مدیریت خود است. تهرانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به سانحه تاسف بار سقوط بالگرد رییس جمهور و همراهان وی، شهادت  آنان را مصیبتی فاجعه بار و سنگین برای مردم ایران و امت اسلامی خواند که بازتاب این رخداد غم انگیز در مراسم تشییع میلیونی و عزاداری گسترده جامعه اسلامی نمود عینی پیدا کرد. 

وی با تمجید از عملکرد شهید رییسی، افزود: رییس جمهور فقید به عنوان تنها رییس دولت از دو چهره ورزشی در راس وزارتخانه مربوطه استفاده کرد و تقاضای جامعه ورزش آن است که رییس جمهور آینده نیز مقوله ورزش را جدی گرفته و دیدگاهی همانند شهید رییسی در قبال اداره این وزارتخانه داشته باشد، خصوصا با توجه به در پیش بودن بازی های حساس المپیک و لزوم ایجاد آرامش در میان کاروان اعزامی و فدراسیون ها، سیاستی مدبرانه در پیش بگیرد.

در ادامه این نشست جمعی از اعضای کارگروه ورزش نقطه نظرات،پیشنهادات و دیدگاههای خود را در رابطه با لزوم ساماندهی و تقویت سبک ها،بهره گیری از تمامی نیروهای خلاق و توانمند این رشته صرفنظر از موضعگیری آنها در انتخابات اخیر و ضرورت توجه مسئولین ورزش به رشته های رزمی و تقویت بنیه مالی این فدراسیون تاکید کردند.

حسین شهرکی رییس هیات انجمن های رشته های رزمی استان سیستان و بلوچستان که در این جلسه حضور داشت گزارش کوتاهی از روند انتخابات اخیر فدراسیون ارائه و اظهار امیدواری کرد با توجه به اشراف و احاطه رییس فدراسیون بر سبک های رزمی، اتحاد،همدلی و موفقیت های این فدراسیون بیش از پیش گسترش پیدا کند.

افشین چگینی رییس منتخب فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی سخنران بعدی این نشست بود که به اجمال، نکاتی را در ارتباط با وضعیت فدراسیون تحت مدیریت خود و تلاش برای ارتقا جایگاه این فدراسیون عنوان کرد. 

وی در همین رابطه اظهار داشت: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی حدود ۳۰ سال پیش تاسیس شده و قریب به یک میلیون مخاطب تحت نظر ۱۴۰ سبک در آن فعالیت دارند. وی با اشاره به تلاش های چند سال گذشته یوسف بهتری و همکاران وی در اداره فدراسیون، اظهار امیدواری کرد از حمایت و همراهی همه آنان از جمله کسانی که به وی رای نداده اند برخوردار شود. 

وی ضمن قدردانی از وزیر و دیگر مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک،خاطرنشان کرد: واقعیت این است که شاید فدراسیون ما ضعیف ترین فدراسیون در بحث دریافت بودجه و امکانات باشد این درحالی است که سالانه حدود ۶۰ اعزام برون مرزی داریم. برخی از رشته های ما در مسابقات قاره ای، بازی های آسیایی و جهانی شرکت می کنند. کلیه موارد و فضای موجود را برای وزیر محترم ورزش شرح داده ام و مهندس هاشمی نیز با نظر مساعد و همدلی بیش از پیش قول حمایت داده است.

چگینی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:یکی از ماموریت های من ساماندهی سبک ها خواهد بود. شاید این ساماندهی پیامدهایی هم به همراه داشته باشد با این وجود مصمم هستم این کار را در جهت رفاه فعالیت های فدراسیون انجام دهم. البته بلافاصله پس از قبول مسئولیت، تمام احکام سبک ها را امضا کردم طوری که مورد ملامت برخی دوستان قرار گرفتم اما همانطور که قبلا اشاره شد هدف من در این کار نشان دادن حسن نیت بود و اینکه با هیچکدام از مسئولین سبک ها خصوصا آنان که به من رای ندادند برخورد شخصی نمی کنم بلکه اقدامات و فعالیت ها  را منطبق با ضوابط پیش خواهم برد. عملکرد و چگونگی فعالیت تمام سبک ها را نوشته ام و بزودی با تمام روسای آنها جلسه برگزار خواهم کرد تا از نزدیک نقطه نظرات آنها را هم بشنوم.
نام:
ایمیل:
* نظر: