فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که VAR نیاید آن تیم سود و این تیم ضرر خواهد کرد.
کیهان ورزشی-
جواد نکونام در پایان رقابت‌های لیگ برتر  درمورد شرایط منتظر محمد، اظهار داشت: دوست ندارم درمورد کسی صحبت کنم. یک سال پر فراز و نشیب در کنار دوستان داشتیم. هرجایی که نیاز بود و صحبتی انجام دادم برای منافع تیمم و استقلال بود چون باید دفاع می‌کردم از استقلال. امیدوارم شرایط کنفرانس‌ها هم درست شود و دوباره این داستان‌ها و فشارها نباشد. برنامه لیگ را هم از الان به آقایانی که علمش را ندارند می‌گویم که در هفته آخر دو تیم تهرانی نباید در تهران بازی کنند.
نکونام درخصوص آینده استقلال، گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم و توانستیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با 67 امتیاز نایب قهرمان شدیم. امیدوارم کسی شرمنده نباشد، چون آنهایی که باید شرمنده باشند الان خوشحال هستند، اما در آینده جواب پس خواهند داد. آه و نفرین هواداران دامن آنها را در آینده خواهد گرفت. آینده استقلال کاملاً روشن و مثبت است، چون از روزی که آمده‌ام لباس استقلال را جلوی بازیکنان گذاشته‌ام و گفته‌ام که این لباس برای من مقدس است و ارزش دارد. بازیکنی که به استقلال می‌آید باید تمام جان و توانش را بگذارد. از روی اول این کار را کرده‌ام و این لباس مقدس را در رختکن گذاشته‌ام و گفته‌ام این لباس جایگاه ویژه‌ای دارد. جاهایی اشتباه داشتیم و امیدوارم ما را ببخشند. قول می‌دهم سال آینده بهتر از این باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اظهارنظر کارشناسان داوری مبنی بر اینکه گل پرسپولیس مقابل مس رفسنجان آفساید بوده است، تصریح کرد: اصلاً شک نکنید که آفساید بود. مگر شک دارید؟ من فوتبال بازی کرده ام و خطاها و آفساید ها را بلد هستم. شاید قانون هند و اخراج را ندانم، اما این موارد را می‌دانم. امسال آن تیمی که باید قهرمان می‌شد، شد. هیچ تضمینی نیست که سال آینده هم این اتفاق رخ ندهد. تا زمانی که VAR نیاید آن تیم سود و این تیم ضرر خواهد کرد. کدام رنگ امسال سود برد و کدام رنگ امسال باخت؟ اما ما سرمان بالا است.
وی گفت: قهرمان 15 تیم امسال استقلال بود. یک تیم دیگر هم بین خودش و یک کمیته‌ توانست قهرمان شود. کارمان را انجام دادیم و تمرکزمان روی کارمان است. به کاری که کردیم افتخار می‌کنیم. اینکه پاک هستیم و شرافت داریم خوشحال هستیم، اما هواداران‌مان و طرفداران تیم‌های دیگر ناراحت هستند. قربون خدا بروم، چون آنهایی که این کارها را کردند تقاصش را پس خواهند داد. صبر،صبر، صبر.
نکونام افزود: در فوتبال کجا شکایت شده و نتیجه برگشته است؟ وقتی قرار است اتفاقی رخ دهد، سالم یا خلاف، قرار بود آن اتفاق رخ دهد. وقتی دقیقه 87 گل می‌زنند مشخص است دیگر؛ دقیقه 25 همه مسئولان اینجا بودند، چون به من گفتند که بازی آنجا در حدی نبود که گل بزنند. شاید باید می‌خوردند، بجای اینکه بزنند، اما به هر حال اینگونه شد دیگر!
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: یا باید VAR بیاید یا چیز دیگری که نمی‌توانم بگویم! چیزی هست که مطمئن باشید یک روزی خواهم گفت. بی‌احترامی نیست، اما یک هدیه‌ است.
وی درمورد حلقه اتحاد تیم در پایان بازی، گفت: تیم بودیم، تلاش کردیم و هدفی برای آینده داریم و به همین دلیل حلقه اتحاد زدیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار