PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - June 21 2024
کد خبر: ۸۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
تیم فوتبال چادرملو توانست با قرار گرفتن در رده دوم لیگ یک، به لیگ برتر صعود کند.
کیهان ورزشی-

هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی چادرملو اردکان موفق شد با تک گل ۳ امتیازی سیدعلی یحیی‌زاده، دریای بابل را شکست دهد و با ۷۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و با توجه به قانون بازی رو در رو، گوی سبقت را از فجرسپاسی ربود و به عنوان دومین تیم بعد از خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر صعود کرد. در دیگر دیدار مهم امروز(دوشنبه) با گل‌های مهدی شریفی و داوود رجبی پارس جنوبی را شکست داد و با ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. در دو بازی رو در روی چادرملو و فجر، تیم اردکانی موفق شده بود با نتایج ۳ بر صفر و یک بر صفر حریفش را شکست دهد و زمینه‌ساز صعود شود.

با این نتایج دریای بابل نیز با قبول شکست برابر چادرملو سومین تیم سقوط کرده لقب گرفت و شهرداری آستارا با وجود باخت برابر نفت و گاز گچساران، در لیگ یک باقی ماند. شاهین بندر عامری نیز با شکست ۲ بر ۱ برابر مس شهر بابک، دیگر تیمی بود که به لیگ دسته دوم سقوط کرد. تیم سقوط کرده خوشه طلایی نیز با دو گل برابر نفت مسجدسلیمان تن به شکست داد. داماش گیلان نیز با تساوی ۲ بر ۲ برابر سایپا در لیگ یک ماندنی شد.

در جدول خیبر با ۷۷ امتیاز صدرنشین شد و چادرملو و فجرسپاسی با ۷۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در انتهای جدول نیز دریای بابل با ۳۱، شاهین بندر عامری با ۲۷ و خوشه طلایی با ۲۴ امتیاز در رده‌های شانزدهم تا هجدهم قرار گرفتند.

نتایج کامل هفته پایانی به شرح زیر است:

نفت مسجدسلیمان ۲ - ۰ خوشه‌طلایی
شهرراز شیراز ۱- ۱ خیبر خرم‌آباد
چادرملو اردکان ۱ - ۰ دریای بابل
داماش گیلان ۲- ۲ سایپا
پارس جنوبی جم ۰ - ۲ فجرسپاسی
آریو اسلامشهر ۰ - ۰ استقلال آبی‌پوش ملاثانی
مس سونگون ۱ - ۱ مس کرمان
مس شهر بابک ۲ - ۱ شاهین بندر عامری
نفت و گاز گچساران ۳ - ۰ شهرداری آستارا

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار