PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - June 21 2024
کد خبر: ۸۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
با اعلام رئیس کل دادگستری استان کرمان، یک عضو فدراسیون فوتبال، 2 عضو سازمان لیگ، 2 فرد رسانه‌ای و 2 مسئول سابق باشگاه مس رفسنجان در مجموع 7 متهم تحت تعقیب فاسد فوتبالی هستند.
کیهان ورزشی-


ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان درمورد افراد تحت تعقیب در پرونده باشگاه مس رفسنجان، اظهار داشت: در مجموع در حال حاضر 7 متهم در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند که ۲ نفر از آنها مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان و سایر متهمان مربوط به تهران می‌باشند.
بر این اساس یک عضو فدراسیون فوتبال، 2 عضو سازمان لیگ، 2 فرد رسانه‌ای و 2 مسئول باشگاه مس رفسنجان متهمان تحت تعقیب این فساد هستند.
3 نفر از این افراد بازداشت شده اند و تحقیقات از آن ها ادامه دارد.
یکی از افراد رسانه‌ای هم با قرار وثیقه آزاد است اما ممنوع الخروج می‌باشد و باید پاسخگوی اتهامات باشد.
یکی دیگر از سردبیران رسانه‌ها هم به دلیل بیماری تقاضای مهلت کرده است که پرونده وی در مرحله رسیدگی است.
پیش تر گمانه زنی هایی دیگر از دخالت افراد دیگر در این پرونده از جمله یک مجری تلویزیون هم به گوش رسیده بود که یک منبع آگاه این موضوع را رد کرد.
بر این اساس تحقیقات در این باره ادامه دارد و متهمان در این باره می‌بایست پاسخگو باشند.
پیش از این اخباری دیگر درباره اعتراف یکی از متهمان به تبانی های متعدد در بازی های فوتبال لیگ برتر و لیگ یک منتشر شده بود که این اخبار از منابع رسمی تایید نشده و تنها گمانی زنی است.
در همین رابطه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز به صورت جدی به پرونده‌های دیگر که ارتباطی با فساد فوتبالی ندارد ورود کرده است.
قطعا نیاز هست با افرادی که زمینه ساز فساد گسترده در فوتبال شده اند برخوردی قاطع صورت گیرد اما در این باره به نظر می‌رسد گروهی هم به دنبال تسویه حساب های شخصی با فوتبال کشور هستند که در این باره نیاز به برخورد مناسب توسط مراجع ذی صلاح است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار