میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - June 27 2024
کد خبر: ۸۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
تیم بسکتبال طبیعت با شکست شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.
کیهان ورزشی-

دیدار پنجم و پایانی فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم های شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر از ساعت 17:15 در سالن امام خمینی گرگان آغاز شد.
در این بازی که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت، مصطفی هاشمی تیمش را با ترکیب سینا واحدی، نوید رضایی فر، ویل چری، ارسلان کاظمی و سالار منجی به میدان فرستاد و در سوی دیگر میدان نیز مهران شاهین طبع ترکیب محمد شهریان، جردن استیونز، سعیدد داورپناه، آرمان زنگنه و نیکولا دراگوویچ را برای آغاز بازی انتخاب کرد.
کوارترهای اول و دوم مسابقه را طبیعت 27 بر 22 و 24 بر 20 به پیروزی رسید، اما در 10 دقیقه سوم بازی گرگانی ها تیم برتر میدان بودند و 24 بر 17 پیروز شدند.
کوارتر چهارم بازی اوج حساسیت بازی بود و هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم حساسیت‌ها بیشتر می شد.
تا 16 ثانیه پایانی حساب کار در امتیاز 80 برابر بود و در حالی که گرگانی‌ها با نوید رضایی فر در ثانیه آخر فرصت پیروزی داشتند، اما توپ او وارد سبد نشد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
در وقت‌های اضافه طبیعتی‌ها با وجود بیرون رفتن زنگنه، دراگوویچ و شهریان سه بازیکن اصلی خود از میدان به خاطر 5 خطایی شدن، تیم برتر میدان بودند و در پایان توانستند 99 بر 94 به پیروزی برسند و قهرمان شوند.
این بازی به دلیل جنجال تماشاگران و پرتاب بطری و هجوم به داخل زمین برای دقایق زیادی متوقف و دوباره از سر گرفته شد.به گزارس فارس، طبیعت نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال را تجربه می‌کرد.
برچسب ها: بسکتبال ، طبیعت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار