فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
وزیر ورزش و جوانان از اصلاح قانون سرباز قهرمان برای استخدام ورزشکاران خبر داد.
کیهان ورزشی- 

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از تمرینات ندا شهسواری ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازدید کرد. هاشمی در این بازید گفت: خوشحالم در جمع تیم ملی تنیس روی‌میز بانوان هستم و خدا قوت می‌گویم.

او ادامه داد: من بیشتر واژه پینگ‌پنگ را دوست دارم. فدراسیون اقدامات خوبی را انجام داده است. مسیر رو به رشدی طی کرده و اوج آن در بازی‌های آسیایی هانگژو بود. در تنیس روی میز رویداد قاره‌ای با رویداد جهانی برابری می‌کند و توان بالایی در این رشته است که مدال کسب کند.

او ادامه داد: در بانوان تلاش زیادی شده است و خانم شهسواری تنها ورزشکار زنی است که برای سومین مرتبه به المپیک می‌رود و وظیفه او سنگین‌تر می‌شود. هدف از حضور ما دلگرمی است و تلاش و زحمات شما ورزشکاران و کادرفنی را تقدیر کنیم.او در مورد درخواست استخدام و دریافت کمک هزینه گفت: اصلاح قانون سرباز قهرمان را داریم. گرفتن مدال قاره‌ای و جهانی و سهمیه المپیک در برخی رشته ها سخت است و ما این قانون را اصلاح می‌کنیم که این مسئله لحاظ شود تا دغدغه استخدام برطرف شود. بحث کمک هزینه را هم پیش‌بینی می‌کنیم و با مشورت همکاران، رقمی برای ۴۰ نفری که سهمیه گرفته‌اند، قبل از اعزام واریز می‌شود. ما در بحث تجهیزات رقم خوبی را به فدراسیون ها کمک کرده‌ایم‌. در خواست میز پینگ پنگ هم بعید است قبل از المپیک برسد اما اقدام شده که بعدا خریداری شود. همچنین به دنبال تصویب قانون حق رشد برای رشته‌های مختلف از جمله تنیس روی میز هستیم. 

وزیر در پایان گفت: توقع خاصی نداریم و انتظار داریم خودتان باشید و تلاش خودتان را کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار