PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
یکی از مدیران باشگاه بارسلونا کمتر از ۲۴ ساعت از زمان معارفه‌اش برکنار شد.
کیهان ورزشی-
 یکی از اخباری که خوسپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در نشست خبری روز گذشته‌اش (چهارشنبه) اعلام کرد، انتصاب سه فرد جدید برای حوزه‌‌‌های مختلف پس از استعفای اخیر سه تن از مدیران این باشگاه، کارلس ویلاروبی، جوردی مونس و سوسانا مونخه بود.

ویوس اعلام کرد که به جای سه مدیر مستعفی به ترتیب ترست باسیلیو، مارتا پلانا و جوردی آرگمی منصوب شده‌اند و در تیم مدیریتی خوس ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه فعالیت‌شان را آغاز خواهند کرد. حتی تصاویر و اسامی این سه نفر هم در زیر پست‌های سازمانی‌شان در صفحه مربوط به عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران سایت رسمی باشگاه بارسلونا قرار گرفت.

با این حال تنها 14 ساعت پس از این اتفاق، باشگاه بارسلونا مجبور شد در انتصاب ترسا باسیلیو به عنوان مدیر حوزه سازمانی باشگاه تجدیدنظر کند، چرا که او با وجود داشتن مدرک حقوق از دانشگاه بارسلونا که یکی از شروط کار در پست جدیدش بود باز هم نمی‌توانست به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه کار کند و دلیل آن نداشتن پنج سال سابقه عضویت در دپارتمان مربوطه بود، قانونی که در اصلاحیه چند سال پیش اساسنامه باشگاه بارسلونا در زمان ریاست ساندرو روسل به آن اضافه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار