PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید تیمش مستحق شکست برابر پرسپولیس نبوده است.
کیهان ورزشی-
رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: در دیداری که باید حداقل به یک امتیاز می‌رسیدیم، با غفلت کم آوردیم. از دقیقه ۷۰ نیاز به تعویض داشتیم اما دست خالی ما، فشار روی بازیکنان را زیاد کرد.

وی ادامه داد: در روزی که می‌توانستیم برنده شویم، شکست خوردیم. این باخت من را به هواداران بدهکار کرد که باید آن را جبران کنیم. زاهدی در ۱۰ دقیقه پایانی شرایط لازم را نداشت و همین باعث شد از آن منطقه آسیب ببینیم و گل بخوریم.

او درباره این که ماشین‌سازی تمام‌کننده‌ای در خط حمله خود نداشت، تصریح کرد: اگر اسامی بازیکنان ذخیره ما را ببینید می‌فهمید که دست ما خالی است، اگر در پست زاهدی بازیکن جایگزین داشتیم زاهدی را به زمین نمی‌فرستادیم زیرا در سه بازی اخیر برای ما با مصدومیت بازی کرده است. بازی را کنترل کردیم و سه چهار موقعیت خوب داشتیم اما استفاده نکردن از موقعیت‌ها، فشار و استرس را افزایش داد. مگر یک تیم مقابل پرسپولیس چند موقعیت می‌تواند داشته باشد؟ باید بازیکنی جذب کنیم که بتواند از موقعیت‌هایی که خلق می‌کنیم استفاده کند.

مهاجری درباره این شکست خانگی گفت: در 10 دقیقه ابتدایی مقابل حریف سردرگم بودیم زیرا چنین فشاری را از تماشگران ندیده بودیم اما بعد از آن عادت کردیم. پرسپولیس متکی به فرد نیست و نام این تیم و شخصیت بزرگش باعث می‌شود از این شرایط خارج شود. پیش از صحنه شوت عالیشاه یه سوی هواداران تماشگران روز خوبی داشتند و فقط تیم خود را تشویق می‌کردند اما عالیشاه چند بار با حرکات دست هواداران را تحریک کرد. من انتظار داشتیم داور او را با کارت زرد جریمه کند. حتی در صحنه گل پرسپولیس معتقدم خطایی صورت نگرفته بود که ضربه ایستگاهی به سود آن‌ها گرفته شد. اکنون تمرکز ما روی بازی بعدی است و بعد از آن روی بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم فکر خواهیم کرد.

سرمربی ماشین‌سازی درباره استرس بازیکنان‌شان گفت: در یک روز و یک سال نمی‌شود اتفاقی برای تیم رقم زد. باید ظرفیت تیم را مقابل تین‌های بزرگ را بالا ببریم. اگر بازیکن داشتم، در بین دو نیمه، سه بازیکن را تغییر می‌دادم. مشکل عمده ما انتقال توپ از دفاع به حمله بود. خیلی از بازیکنان ما جوان هستند و باید آرام آرام به شرایط ایده‌آل برسیم. ما مقابل تیمی مثل پرسپولیس عقب ننشستیم با اینکه می‌توانستیم این کار را انجام دهیم ولی دنبال کسب 3 امتیاز بودیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار