PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
داور بازی پرسپولیس و پارس جنوبی به انتقاد از هجمه موجود علیه داوران پرداخت.
کیهان ورزشی-

رضا کرمانشاهی، داور بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در مصاحبه‌ای تند و تیز به انتقادات داوری پاسخ داد و گفت: ما هر بازی ۷۰۰ هزار تومان می‌گیریم. باید جواب همه را بدهیم. مگر ما از زیر بوته عمل آمدیم که فحش بخوریم؟ در طول ۹۰ دقیقه، ما فقط یک دقیقه تاثیرگذار هستیم. چرا باید به خاطر آن یک دقیقه این همه جوابگو باشیم؟

او در واکنش به این که استقلال و پرسپولیس از داوری‌ها معترض هستند، تاکید کرد: کاری به بحث استقلال و پرسپولیس ندارم. یک نفر جرات ندارد درباره بازیکن و مربی بگوید. از صبح تا بعد از بازی درباره داور می‌نویسند. مگر چقدر پول می‌گیریم که ما را می‌زنند؟

این داور فوتبال در پاسخ به این سوال که اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اشتباهات داوری را قبول کرده و بیانیه داده است، گفت: من کاری به بیانیه اصفهانیان ندارم. اشتباهات وجود دارد. به ما چه دادند که این همه انتظار دارند؟ چه امکاناتی دادند؟ چه کار کنیم؟

وی همچنین در واکنش به این که چرا یک بار برای همیشه جلوی انتقادات نمی‌ایستند و حتی اعتصاب نمی‌کنند، اظهار کرد: ما گناه داریم. ما آدم هستیم. ما هم خانواده داریم. هر انگی را به ما می‌زنند. می‌گویند فلان داور با فلانی بسته است. همه فشارها روی دوش ماست. چرا درباره بازیکن‌ها که این قدر توپ خراب می‌کنند، مطلب نمی‌نویسند؟

کرمانشاهی ادامه داد: اشتباهات داوری هست اما به ما چه دادند؟ در سال یک کلاس می‌گذارند و هر بازی هم ۷۰۰ هزار تومان می‌دهند.

برچسب ها: رضا کرمانشاهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار