PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۴۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
تراکتورسازی به هدف بزرگ خود در لیگ برتر نرسید.

کیهان ورزشی-

تیمی که با هدف قهرمانی قدم به لیگ امسال گذاشته بود این رویا را بر باد رفته دید.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز این فصل با تمام بمب های نقل و انتقالاتی خود ره به جایی نبرد و حالا باید تنها به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک - یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات پرداختند.

شاگردان لیکنز که تا قبل از چند دیدار اخیر خود یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل بودند با این تساوی عملا شانس قهرمانی در این فصل را از دست دادند.

تراکتوری‌ها با این تساوی و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ 50 امتیازی شدند و این در شرایطی است که پرسپولیس 57 امتیازی شد. تراکتوری‌ها در صورت پیروزی در دودیدار اخیر خود و شکست سایر مدعیان باز هم نمی‌توانند عنوان قهرمانی در این فصل را بدست آورند.

ناکامی تراکتورسازی در رسیدن به هدف بزرگ خود در حالی اتفاق افتاد که در هفته های اخیر غول حواشی به بدنه این تیم زخم زد و امتیازات حیاتی را از دست دادند.

آنها حالا تنها یک امیدواری دارند و آن هم تغییر نتیجه دیدار جنجالی شان برابر سپیدرود است که درباره تحقق این اتفاق نمی توان قاطعانه نظری داد و باید منتظر تصمیمات روزهای آینده ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار