PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - July 05 2024
کد خبر: ۴۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
استقلال و ماشین‌سازی در چارچوب هفته اول لیگ برتر امروز به میدان خواهند رفت.
کیهان ورزشی-

استقلال و ماشین‌سازی امروز در هفته اول لیگ برتر مقابل هم به میدان خواهند رفت.

اطلاعات بازی:
ساعت: 18:00/ جمعه یک شهریور/ ورزشگاه بنیان دیزل، تبریز

تیم داوری:
داور وسط: پیام حیدری/ کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و تورج عیوض محمدی/ داوران پشت دروازه: بیژن حیدری و علی صفایی/ داور ذخیره: فرهاد مروجی/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

غایبین احتمالی:
استقلال سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ماشین‌سازی عزیز معبودی را به دلیل مشابه در اختیار نخواهد داشت.

نمای بازی:
در نخستین بازی رسمی زیر نظر آندره‌ا استراماچونی، استقلال در تلاش خواهد بود تا با دست پر از تبریز به تهران بازگردد. آبی‌ها پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و در دیدارهای تدارکاتی نیز نتایج خوبی کسب کرده‌اند. استقلال با استراماچونی در بازی‌های تدارکاتی روندی تهاجمی داشته و به نظر می‌رسد در فصل جاری، برخلاف فصل گذشته، شاهد فعالیت بیشتر آبی‌ها در نیمه تهاجمی باشیم. استقلال نسبت به فصل گذشته تیم به مراتب جوان‌تری در اختیار دارد و تغییرات زیادی در ترکیب این تیم اعمال شده و شاید همین موضوع در هفته نخست اندکی کار این تیم را دشوار کند. در سوی دیگر میدان، ماشین‌سازی با رسول خطیبی قرار دارد. ماشین‌سازان تغییرات بسیار زیادی نسبت به فصل گذشته داشته‌اند و بازیکنانی زیادی به ترکیب این تیم اضافه شده‌اند. خطیبی روی جذب نفراتی که شناخت کامل روی آنها داشته متمرکز بوده و بازیکنانی چون نریمان جهان، ثاقبی، عابدینی و ... با همین فرمول به این تیم اضافه شده‌اند. ماشین‌سازی در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است و وضعیت عجیب خالد شفیعی نیز در این باره مزید بر علت شده و از همین رو بعید نیست شاهد حضور یک بازیکن جوان در ترکیب این تیم در خط دفاعی در بازی با استقلال باشیم.

چهره‌های برتر:
شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی بازیکنان کلیدی ترکیب استقلال هستند و فرید کریمی و احمد زنده‌روح نقشی مشابه در ترکیب ماشین‌سازی دارند.

دوئل‌ها:
تقابل آرش رضاوند و احمد زنده‌روح در میانه میدان و جدال مهدی قائدی و محمد مسلمی‌پور در سمت چپ تدافعی ماشین‌سازی جالب خواهد بود.

تقابل‌های قبلی:
دو تیم پیش از این 4 بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که استقلال دو بار موفق به کسب پیروزی شده و دو بای دیگر با تساوی به پایان رسیده است.

ترکیب احتمالی استقلال:
حسین حسینی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته

ترکیب احتمالی ماشین‌سازی:
حامد لک، توحید غلامی، ادواردو ماشا، فردین عابدینی، محمد مسلمی‌پور، احمد زنده‌روح، محمد خرم‌الحسینی، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، سامان نریمان‌جهان و فرید کریمی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار