رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)  و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - September 05 2024
کد خبر: ۸۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از دو بازی با قزاقستان درس‌های زیادی گرفتیم در این دو دیدار عملکرد بازیکنانم راضی هستم.
کیهان ورزشی- 

جام جهانی فوتسال قرار است  از ۲۲ شهریور تا ۱۵ مهر در کشور ازبکستان برگزار شود و تیم ملی کشورمان با تیمهای ونزوئلا،گواتمالا و فرانسه همگروه است.

شاگردان شمسایی روز گذشته پس از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی قزاقستان که به برتری ۴ بر یک قزاق‌ها و سپس تساوی یک – یک انجامید، به ایران بازگشتند.

 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از 2 دیدار با قزاقستان اظهار اشت: در این دوبازی درسهای زیادی گرفتیم و  از بازیکنانم راضی هستم و هر کسی که فیلم این دو بازی ببیند متوجه این موضوع می‌شود انشالله در انتظار روزهای خوب هستیم و مردم بدانند ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در جام جهانی می‌کنیم و برای ما دعا کنند.
 
  حال با توجه به نزدیک شدن مسابقات جهانی و به جهت موفقیت تیم ملی و بالا نگه داشتن پرچم کشورمان همانطور که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی بارها اعلام کرده که این تیم متعلق به 80 ملییون ایرانی است و همه باید کمک کنیم باعث خوشحالی مردم و بالا نگه داشتم پرچم کشورمان شویم.

 شاگردان وحید شمسایی تا روز دوشنبه در تهران به تمرینات خود ادامه می‌دهند و صبح روز سه‌شنبه عازم مشهد مقدس خواهند شد تا پس از زیارت حرم امام رضا (ع)، با پروازی اختصاصی به ازبکستان سفر کنند.

 شعار ملی پوشان کشورمان در  این رقابتها تا پای جان برای ایران است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار