PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
مربیان جدید تیم فوتبال پرسپولیس، قراردادهای خود را با این باشگاه امضا کردند.
کیهان ورزشی-
به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، حمید مطهری، داود فنایی، مظاهر رحیم‌پور و محمد عسگری امروز (چهارشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد با سرخپوشان، به‌عنوان اعضای کادر فنی تیم معرفی شدند.

مطهری که 45 سال دارد، بازیکن سابق پرسپولیس است، اما یک آسیب‌دیدگی باعث خداحافظی زودهنگام او از دنیای بازیگری شد. مطهری خیلی زود به کسوت مربیان درآمد و در مقطعی به‌عنوان سرمربی تیم امید پرسپولیس نیز فعالیت داشت. پاس، راه‌آهن، صبای قم، سایپا، پیکان، نساجی قائمشهر، شهر خودرو و سنگ آهن بافق از تیم‌هایی هستند که وی در آنها فعالیت داشته است. مربی پرسپولیس و دستیار فنی گل‌محمدی دارای مدرک حرفه‌ای و پیشرفته مربیگری از آسیاست.

فنایی که دروازه‌بان پیشین سرخپوشان محسوب می‌شود، در تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن، سایپا، اکسین، شهر خودرو و چهار رده تیم‌های ملی پایه، تجربه مربیگری دروازه‌بانی دارد و گلرهای مطرحی را به فوتبال ایران و لیگ برتر معرفی کرده است. فناییِ 44 ساله دارای مدرک درجه A آسیا در مربیگری فوتبال و مدرک حرفه‌ای مربیگری در دروازه‌بانی فوتبال است.

مظاهر رحیم‌پور با 42 سال سن در مربیگری فوتبال نیز دارای مدرک درجه A است و در تیم‌های اکسین، تراکتور و شهر خودرو با گل‌محمدی همکاری داشته است. آلومینیوم هرمزگان، مس کرمان، صبای قم، راه‌آهن و بادران دیگر تیم‌هایی هستند که این مربی طی سال‌های اخیر در آنها فعالیت داشته است.

عسگریِ 32 ساله هم از این پس در بخش آنالیز به مربیان تیم، به ویژه یحیی گل محمدی کمک خواهد کرد. وی همراه با گل‌محمدی در تیم‌های نفت تهران، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتور، شهر خودرو و اکسین فعالیت کرده است. عسگری همچنین در تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران با اکبر محمدی، محمد خاکپور و وینگادا همکاری داشته و با امیرحسین پیروانی و صمد مرفاوی نیز در تیم‌های پارسه و صبا کار کرده است. عسگری دارای مدرک مربیگری درجه B آسیاست.

همچنین با تأکید یحیی گل‌محمدی، مهرداد خانبان که در اواسط نیم‌فصل اول بازی‌های این فصل به پرسپولیس ملحق شده بود، به همکاری خود با سرخپوشان ادامه خواهد داد. گل‌محمدی در روز بازی با بادران در تماسی که با خانبان داشت، به وی اعلام کرده بود که در تمرین حضور پیدا کرده و به فعالیت‌های معمول خود ادامه دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار