رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)  و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - September 06 2024
کد خبر: ۸۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
پسران هندبال ایران در سومین دیدارشان از مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان برابر کویت شکست خوردند.
کیهان ورزشی-

تیم ملی هندبال پسران ایران در سومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان مقابل کویت به میدان رفت. شاگردان آزادمنجیری که در نیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ جلو بودند در پایان این دیدار با حساب ۲۴ بر ۲۵ مقابل این تیم شکست خوردند. تیم ملی ایران با یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی راهی مرحله اصلی این مسابقات شدند. 
ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی در گروه D با کویت، چین و چین تایپه همگروه بودند که برابر چین پیروز شدند، مقابل چین تایپه به تساوی رسیدند و برابر کویت شکست خوردند.  
در پایان مسابقات مرحله گروهی دو تیم اول هر گروه راهی مرحله اصلی خواهند شد. از گروه D کویت با ۶ امتیاز و تیم ایران با ۳ امتیاز و با اختلاف امتیاز بیشتر نسبت به چین تایپه (۳ امتیاز) به عنوان دوم گروه راهی دور بعد خواهد شد. 
محمد بابالادی، احسان کندی، پارسا شهابی، امید عنایتی جو، متین عادلی منش، معین ملازینل، مهدی تیموری جروکانی، مهرزاد مظفری، امیرحسین عادلی نسب، حسین علمی خواه، محمدطاها فتاحی، مهدی جمالی، امیرحسین کرمی، صالح عباسی بافقی، شادمهر خسرونژاد، رضا کثیری، سید محمد حسین یوسفی پناه، احمد قنبری و محمدجواد میرزائی ترکیب تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند و مهدی آزادمنجیری هدایت ملی پوشان را برعهده دارد.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان از ۱۳ تا ۲۴ شهریور به میزبانی اردن برگزار می‌شود. چهار تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در اسلوونی را کسب می‌کنند.

* برنامه و نتایج کامل دیدارهای تیم ملی هندبال پسران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا نوجوانان:

ایران ۲۸ – چین ۲۳

ایران ۲۸ – چین تایپه ۲۸

ایران ۲۴ – کویت ۲۵

برچسب ها: هندبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار